Gå til innhold

Få som har Nether ray... why?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er av den oppfatning av nether ray er en ganske stygg mount, den ser uferdig ut med sin mangel på saden og annet ridelignende utstyr, videre synes jeg større chars enn gnomes ser ut til å sitte merkelig på den. Jeg tror at det er litt av grunnen til at de ikke sees så mye av, folk er rett og slett ikke nok interessert i de, de er like lette å få tak i som netherdrake, men drakene er mer populære fordi de er mer mainstream kanskje? :)

Lenke til kommentar

Skal snart farme meg til epic riding skill. For meg er valget klart jeg skal ha en Netherdrake.

 

Drager har for meg i World of Warcraft, etter mine første møter med Onyxia og Vaelastrasz fått en spesiel plass i hjerte mitt. Spesielt sistnevnte er et encounter ingenting hittil har slått.

Å få bruke en drage som mount er derfor noe spesielt for meg.

Dessuten synes jeg ikke Nether rays passer til mount heller. Dem er stygge, og alt for små.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Om folk ikke har penger til epic mount, anbefales det veldig sterkt å gå for nether ray, questene er en gullgruve! Jeg har begge mountene, å netherdrake er så simpel at den ikke fortjener skrytet. Nether ray krever mer å få tak i...

 

Stygg, nei. Pen, nei. den er fønny looking! Å det er godt nok for min del :D Bruker den mer enn dragen, den blir for stor og klossete.... Så ser den bare teit ut der den stutser langs bakken når man ikke flyver. Noen andre som har lakt merke til at den har rottesnute og fiskehale?

 

Den er kul, for all del.. Men til å være så mye vas rundt den, er den ikke vanskelig å få tak i. derfor unner jeg ikke store respekten til de som har anskaffet den.. (du får mer rep på quester som tar tid, men du rekker å gjøre alle pr dag..så det tar ca 1,5 uker)

 

Derimot nether ray krever en del for å anskaffe, brukte ca 2,5 uker på den :)

 

Ikke online tid da :p men irl tid...

 

leste igjennom alt folk har skrevet... mange som har missforstått hvordan de får diverse, hva det er å tjene på det ect.

 

bare så det er sakt, når jeg brukte alle pengene som jeg hadde spart me å gjøre sky guard/orgri'la quester på epic mount training. satt jeg igjen med 23 sølv. Når jeg da begynte på netherwing, hadde jeg 3,5k gold når jeg var ferdig....

 

men jeg var litt ekstra heldig. Fikk en epic mace fra wather elements med skettis (ga den til typen min sin healadin) og en leather healing sak fra hulen med netherwing xD Gullhår

Lenke til kommentar
Jeg gjør av prinsipp ikke disse questene fordi det ikke er annet enn ren repgrinding/pengegrinding, og slik skal et spill ideelt sett ikke være.

Det er jobb, og jobbing gjør jeg nok av i arbeidstida.

Når jeg spiller vil jeg spille, ikke jobbe mer.

9000641[/snapback]

 

 

Ren poesi :)

 

Er helt enig. Disse mountene er laget for at folk skal grinde og atter grinde.

Jeg løfter ikke en finger for å grinde mer enn jeg absolutt må.

Tidligere va guilden hissige på meg fordi jeg ikke hadde rep til SSC og The Eye.

 

I win

Lenke til kommentar

Personlig liker eg vel kanskje verken nether ray eller nether drake. Problemet med dragen er at man sitter på halsen dens og dette syntes eg er så teit at eg nekter å anskaffe den. Dessuten er den for stor..dvs, den henger seg lettere opp i ting om man flyr i trange områder. Dessuten ser den unektelig lite farlig ut. Halveis gjennomsiktig og dus i fargene..nei alt dette blir bare for dumt for min del. Den passer liksom ikkje en human kriger.

 

Nether ray….hmmm..vel..eg kommer nok til å kjøpe den. For eg grinder skyguard rep for å få tak på det silvercrosset. Men joa….den har noe over seg som gjør at jeg kommer til å fly den av og til. Noe

 

Det kuleste flygende mounten syntes jeg faktisk er den jeg har. Blue epic gryphonJ

 

Problemet er at det tar lang tid å skaffe rep med skyguard. Mye pga at dem 5 5 mans gruppe questene man må gjennom for å starte oppe i mountains. Det å få folk til å gidde dette har vist seg ganske umulig egentlig. Så jeg har bare kjørt dem 2 daglige questene i skettis siden vi hadde muligheten til det. Og jeg er akkurat blitt revered (i går). Så det tar tid hehe…men men…jeg har spilt wow siden release…så tid har jeg vel egentlig nok av…dvs ingenting haster i wow. Det som er kult nå er at uber items kommer til den som er tolmodigJ Slik var det ikke før. Da måtte man være med i et bra guild og stille opp til faste tider. Jeg er blitt mer og mer allergisk mot faste tider ettersom hvor eldre jeg har blitt. Når jeg var 18 levde jeg etter klokka og hadde ikke noe problem med å være tidsnok ute. Nå hater jeg å være presisJ

 

Men joa…jeg kommer nok til å skaffe meg en Nether ray

Lenke til kommentar

Nether ray er fint for å skaffe penger, å just for fun. Får en del fint fra questene der osv.

 

Personlig liker jeg den best :) Its fønny looking!

 

drake fikk jeg kun fordi jeg hadde 23 sølv når jeg hadde kjøpt training :p Fin gullgruve der også, å man får en mount speed trinket som kommer godt med. Med skyguard får man en epic, kan ikke snakke for melee, men jeg har den med spell dmg.. å den slår inn ganske så ofte xD Me likes it..

Lenke til kommentar

Kan noen si meg eksakt hvor jeg må for å få tak i disse questene osv..

 

Hørte også noe om en daily quest, hva er dette? Interessert i å skaffe meg Nether Ray og en god del golds for epic skills..= )

 

HVordan er det å gjøre disse questene som healer? Er resto shaman, blir vel vanskelig..

Endret av exess15
Lenke til kommentar
Mia din nab :D Ryktes ny leilighet 3 august? Gratulere! :)

 

Har gjort alt av quester nå, nesten exalted, så mounten kommer vell snart den, takk for tipset btw. Gode penger. Selv om man tjener rått på AH for tiden

9191273[/snapback]

 

 

who tha hell? :o Men hei! Np. Hehe, ta en halvtime nå og da å grind litt primal water i samme slengen, kast det på AH ;) yes, indeed signerer kontrakt i morgen :D

 

Edit: Så nå hvem det var :D Thomas din Blondie-Noob! 10hi

Endret av Aiiler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...