Sidemaal Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 (endret) Når jeg skrudde på PC'en i dag oppdaget jeg dette: Oppgavelinjen med startmeny var borte! http://img161.imageshack.us/my.php?image=skrivebordzu3.jpg Problemet er at: Jeg ser bare venstre side, men hvis jeg trykker på "print screen" og limer det inn i paint, ser jeg at det er en "usynlig" side også.. Takker for all hjelp jeg får Endret 3. juli 2007 av kaken92
S-r-ex Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 (endret) prøv å avslutte explorer.exe i oppgavebehandleren under prosesser, og start den på nytt ved å klikke ny oppgave under programmer og skiv inn explorer.exe. muligens det kan være noe på skjerminstillingene. Endret 3. juli 2007 av S-r-ex
Sidemaal Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Skrevet 3. juli 2007 ctrl+alt+del, programmer, ny oppgave, skriv explorer.exe bare hyggelig å kunne hjelpe ;D 8995999[/snapback] Dessverre, funka nok ikke det
S-r-ex Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Var litt for raskt der, sorry! så ikke bildet ditt. prøv det jeg har endret i posten over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå