Sniken_123 Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Hr tenkt å oppgradere pcen litt nå... I senere tid har jeg tenkt på å oppgradere til vista. Så kommer disse delene til å fungere? CPU: Denne skjermkort: Denne RAM: Denne Alle delene fungerer med XP også sant? Hva er egentlig forskjellen på alle Vista versjonene? Hvilken er bra for gaming? Hva er forskjellen på Vista Retail, UPG, OEM og Student?
2ball_ Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Hr tenkt å oppgradere pcen litt nå... I senere tid har jeg tenkt på å oppgradere til vista. Så kommer disse delene til å fungere? CPU: Denne skjermkort: Denne RAM: Denne Alle delene fungerer med XP også sant? Hva er egentlig forskjellen på alle Vista versjonene? Hvilken er bra for gaming? Hva er forskjellen på Vista Retail, UPG, OEM og Student? 8995454[/snapback] tror du bør ha 2gb ram
M4cr0s Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Ingen som vet? 8995936[/snapback] Ser ingen grunn til at de komponentene ikke skal fungere i Vista. Vær imidlertid oppmerksom på at gfx driverne til vista, uansett hvilket kort du har (ATI, Nvidia) ikke er helt 100 % enda. /DFN
Mortis747 Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 (endret) Last ned: Windows Vista Upgrade Advisor. Det programet finner den beste Vista versjonen for deg og ser om skjerkort og Ram er bra nok for Vista Windows Vista Upgrade Advisor kan du laste ned her: Siden Endret 4. juli 2007 av nintendo_ds
Sniken_123 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Skrevet 4. juli 2007 Det programet sa jo at CPU'en min (AMD Athlon 64 3200+) kan ha vista... Trodde jeg måtte ha dobbelkjerne jeg. Stemmer ikke det da? Eller er det jeg som roter?
Christian. Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Det programet sa jo at CPU'en min (AMD Athlon 64 3200+) kan ha vista... Trodde jeg måtte ha dobbelkjerne jeg. Stemmer ikke det da? Eller er det jeg som roter? Trenger ikke dobbelkjerne for å kjøre vista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå