ekl1tz Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Har vanskeligheter med å finne en robe til min mage som er noe særlig bedre enn Shadowcast Tunic.. Den har jeg jo hatt kjempe lenge.. Tror ikke jeg får gruppe til heroic instancer enda, men finnes det ingen som er bedre i normal instancer? Tatt Steam Vaults 5 ganger nå, men siste bossen har enda ikke droppet den roben. Selv om den roben egentlig ikke er så mye bedre enn den jeg har nå så er den jo et godt alternativ..
random_wannabe Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Vermillion Robes of the Dominant - The Steam Vault Bloodfyre Robes of Annihilation - Mechanar Robe of Oblivion - Shadow Labyrinth (ikke ta denne over en warlock imo) Incanter's Robe - The Botanica
ekl1tz Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Skrevet 4. juli 2007 (endret) Flottings, driver å farmer Mech nå. Lurte på feet sloten? Jeg har noen grønne, og finner heller ikke noen bedre drops :/ edit: nvm, kan jo bare grinde honor fant jeg ut Endret 4. juli 2007 av ekl1tz
v-gard Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Flottings, driver å farmer Mech nå. Lurte på feet sloten? Jeg har noen grønne, og finner heller ikke noen bedre drops :/ edit: nvm, kan jo bare grinde honor fant jeg ut 9001861[/snapback] Bruker fortsatt Shattrath Slippers eller noe sånn på låsen min jeg :>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå