Fredrik82 Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 180 mill ca. Begynner å bli vanskelig når en har tatt alle planetene 2 ganger! Man får ekstra poeng hvis man sparer på bombene, tror jeg.
gupp Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Har ikke kommet meg forbi første planeten enda, men syntes dette var innmari bra spill. Helt klart tilbake til gode gamle arkaden. ca 1.6M highscore så langt. men... når en asteroide er over horisonten, ser den ut som is (litt hvit/sølv), når den nærmer seg ser det ut som stein, og når jeg er oppå den ser det ut som guld. Jeg regner med at det ikke er riktig, men er det slik at alle asteroider på første planeten er stein, og at jeg senere vil se en helt klar forskjell mellom de?
archongamer Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Jeg regner med at det ikke er riktig, men er det slik at alle asteroider på første planeten er stein, og at jeg senere vil se en helt klar forskjell mellom de? 9471169[/snapback] Det vil du gjøre ja, men lurte på samme selv første gangen.. Er stein på første planeten i hvertfall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå