Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Usannsynlig tregt nettverk.


Anbefalte innlegg

Ved siden av alle uforklarlige problemer jeg har med PCen er dette det mest irriterende for øyeblikket; internett fungerer rett og slett ikke. Går utrolig sakte, og tilfeldige disconnects er vanlig. Såvidt jeg kan huske gjorde jeg ikke noe spesielt når det begynte, det bare skjedde.

 

Jeg har prøvd å finne årsaken, og har prøvd det meste fra fjerning av Spyware og virus til defragmentering. Jeg prøvde også å oppdatere drivere, men kunne ikke finne noe nyere enn det jeg har, og jeg tør ikke tukle med det sånn helt uten videre. Jeg har prøvd å skru av og på Firewall, fjernet alle Torrent-klienter bare for sikkerhets skyld.. Øh. Sikkert mer jeg ikke kommer på akkurat nå.

 

Verdt å nevne er vel at jeg tror problemet ligger med PCen min. ISPen har ganske ofte problemer og andre folk sitter på nettverket, men det ser ikke ut til å ha noe å si, for når jeg går på den bærbare fungerer alt som det skal.

 

Bruker Ad-Aware o Avast Antivirus. Nettverkskortet er.. Skavviseee.. 3Com 3CRDAG675 Wireless LAN PCI Adapter. Jess.

 

Da er det bare å krysse fingra og håpe noen kan hjelp, ellers blir det brannøksa. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig problem det der, det jeg ville gjort for å undersøke om det er noe luguber software som fokker er å installere zonealarm og få det til å blokke all trafikk for så og melde fra når en tjeneste prøver å aksessere internett.

 

Ellers kunne du prøvd en annen pc da, går det like tregt da?

Lenke til kommentar
Ellers kunne du prøvd en annen pc da, går det like tregt da?

8991953[/snapback]

Verdt å nevne er vel at jeg tror problemet ligger med PCen min. ISPen har ganske ofte problemer og andre folk sitter på nettverket, men det ser ikke ut til å ha noe å si, for når jeg går på den bærbare fungerer alt som det skal.

8987064[/snapback]

 

Prov a restart routeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...