Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For meg virker det som om at iPhone kan bli kjempebra. Fantastisk skjermoppløsning, "innebygd iPod" og stilig tastefunskjon. Stress Testen til PC World overbeviste i hvert fall meg om at den tåler litt juling. 3G er helt irrelevant i mine øyne. Det eneste jeg er irritert over er at den kommer uten videokamera.

 

Her er det i hvert fall en som gleder seg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det er svært overraskende å lese at artikkelforfatter kan omtale iphone som for teknologisk tilbakestående pga. at den har for mange mindre praktiske løsninger og feil. Det blir som å kritisere en Porsche for å være en dårlig bil pga av et lite bagasjerom, det blir for dumt.

Påstanden er fulstenditg uten dekning, da vi her snakket om en genial telefon som verden ikke har sett maken til.

 

Vi må også huske at dette er en første generasjons telefon tilpasset det amerikanske marked. At det er litt feil og mangler blir selvfølgelig noe som blir rettet opp (det er jo helt vanlig på nye produkter enten det er biler eller hva det nå måtte være), når det kommer en oppdatering. Man kan umulig påstå at en telefon som har over 200 patenter er teknologisk tilbakestående, hvis det er noen som er tilbakestående er det vel mer naturlig å tro at det gjelder artikkelforfatteren selv, som ikke forstår hvor langt foran konkurrentene denne telefonen ligger.

 

Det er mye forhåndsdommer ute å går her, som f.eks hvis man mister telefonen i bakken, da er den ødelagt, det vet man jo ikke før man har mistet den i bakken, det er urimelig å svinge øksa basert på en spekulasjonsteori.

 

Jeg mener selv at mobilen burde ha, 3G, mms, video osv, men jeg er overbevist om at dette kommer på europaversjonen. Apple har uttalt at 3G kommer, de har valgt å satse på GSM da det er bedre utbygd en 3G, det er derfor fonuftig å starte med GSM for så å satse på 3G etterhvert.

 

Ingen tvil om at telefonen vil ta markedet med storm når den kommer til europa, med tanke på alle de geniale løsninger den har, den setter en ny standard fpr brukervennlighet ingen annen telefon er i nærheten av. Noe av poenget med telefonen har nettopp vært å skape en telefon som er langt enklere å bruke en de som finnes på markedet i dag. Som Steve Jobs sier det: "dagens telefoner er for vanskelige å bruke", vi får glede oss over at Apple har gjort noe med det, til tross for enkelte mangler.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...