End-re Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 (endret) Dreiv på å installerte compiz fusion, men når jeg skulle ta sudo apt-get -y install compiz compiz-gnome compizconfig-settings-manager compiz-fusion-plugins-extra libcompizconfig-backend-gconf så står det bare Leser pakkelister ... FerdigSkaper oversikt over avhengighetsforhold Reading state information ... Ferdig E: Klarte ikke å finne pakken compizconfig-settings-manager Har lagt til det jeg skal i software sources o.l ... Bruker ubuntu .. fulgte forresten denne "guiden" http://news.softpedia.com/news/How-to-Inst...ntu-58113.shtml Så hva kan jeg ha gjort feil ? .. siden den ikke finner pakken(e) jeg skal laste ned ... Endret 1. juli 2007 av egzeth
kommers Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Du husket vel punkt 2 her: 1. Legge til repository/-ies i /etc/apt/sources.list 2. Oppdatere pakkelister: # apt-get update 3. Installere pakker: # apt-get install <navn-på-pakke> Alternativt: pakken du etterlyser finnes ikke i repository lenger, eller har endret navn?`(bruk tab for auto-fullføring av pakkenavn ift. din pakkeliste)
Gaute65 Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Hvis den er i pakkebrønnen, bruk synaptic for å lete etter den. Søk på compiz.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå