Lord Tom Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Som sagt, tittelen sier seg selv Hvis du vet om en, så si ifra! Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 %t is the target Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 the target is %t %t , the target is the target, which is %t , is %t osv ^_^ Lenke til kommentar
Lord Tom Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 så jeg bare klipper det der og limer det inn i en macro da? også sier den targeten min? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) du øsnsker for eksempel: /w <Target> "your innervated"/whatever? Har prøvd /w %T selv men det går ikke edit: hadde vært kjekkt selv:p Endret 1. juli 2007 av Be__bad Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Noen som vet hvordan man kan få class istedet for navnet på charactern i macroen? Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Noen som vet hvordan man kan få class istedet for navnet på charactern i macroen? 8984433[/snapback] %c ?;o Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Noen som vet hvordan man kan få class istedet for navnet på charactern i macroen? 8984433[/snapback] %c ?;o 8984581[/snapback] nope funker ikke Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 du øsnsker for eksempel: /w <Target> "your innervated"/whatever? Har prøvd /w %T selv men det går ikke edit: hadde vært kjekkt selv:p 8982006[/snapback] Jeg fant svaret på wowwiki Example SendChatMessage("Hello Bob!", "WHISPER", "Common", "Bob"); Result To [Bob]: Hello Bob! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå