MrLuni Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Har en Nightelf priest. Har lyst på en mod som gjør at jeg ser min char som human eller bloodelf. Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn mod ?
LordArild Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Det er visst ikke så vanskelig, men du er garantert en liten perm-ban hvis du gjør noe slikt...
MrLuni Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Skrevet 1. juli 2007 uhm nei bli vell ikke ban for å bruke en sånn mod. Tenker da bare på en mod som gjør at BARE jeg ser en annen skinn på charektern min. Har en kompis som har en sånn mod, men jeg får ikke tak i kompisn min
MrLuni Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Skrevet 1. juli 2007 for å bruke en mod? Det er vell samme som å bruke en vanlig UI det da vell ?
MrLuni Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Skrevet 1. juli 2007 Hehe hvorfor ikke liksom? Er jo ikke akkurat som at det påvirker spillet på noen måter
Chicharito Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Grunnen til at du blir bannet er at du endrer på det visuelle i spille. Hvis det da er lov å endre utseende på char. burde det jo da være lov å endre på omgivelsene til fordel for deg. Det er ikke det samme som å bruke en UI mod.
FunkyMonk Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Et lite eksempel... Tenk deg at du er herbalist og miner, og endrer modellen for alle veins til feks Murmur... Dermed kan tracke herbs på minikartet ditt, samtidig som at hver eneste vein i nærheten vil bli umulig å ikke oppdage. Dermed har du er fortrinn framfor alle andre som løper i samme område for å samle.
DeadbeaT Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Orb of Deception vil gjøre din NE om til en Undead. Noggenfogger kan gjøre NEen din til en human pirat eller ninja. Savory Deviate Delight kan gjøre deg om til ninja og pirat også. Og der var alle lovlige metoder jeg kom på i farten, kos deg. yarrrr
Rostad Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Orb of Deception vil gjøre din NE om til en Undead.Noggenfogger kan gjøre NEen din til en en liten versjon av deg selv eller skeltet Savory Deviate Delight kan gjøre deg om til ninja og pirat også. Og der var alle lovlige metoder jeg kom på i farten, kos deg. yarrrr 8981298[/snapback] Fixed
MrLuni Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Skrevet 1. juli 2007 går det ann altso? Går det på samme program da? Slik jeg forsto det va at det er bare jeg som ser det nye "skinnet", andre gamere ser meg som vanlig NE. Jeg får jo ikke andre racial spells
Rostad Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Det er ikke lov, bare godta det du får ikke noe help på dette forumet!
Heart Break Kid Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 går det ann altso? Går det på samme program da? Slik jeg forsto det va at det er bare jeg som ser det nye "skinnet", andre gamere ser meg som vanlig NE. Jeg får jo ikke andre racial spells 8981393[/snapback] Vil du være human eller blood elf, lag en ny character, easy as that.
PSV Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Det er ikke lov, men det er vanskelig å oppdage, mange som bruker dette når de f.ex skal spille inn filmer fordi de ikke liker sine egne char. Anbefaler ikke though.
Xarus Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 (endret) Tror ikke blizzard bryr seg egentlig... Sjansen for å bli bannet er minimal, tror ikke det er mange som har blitt bannet for det. Bare hold det for deg selv og alt kommer til å bli bra Men hvordan du gjør det kan jeg ikke si deg, fordi det er imot reglene på dette forumet. Endret 2. juli 2007 av Xarus
stekri88 Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Har en Nightelf priest. Har lyst på en mod som gjør at jeg ser min char som human eller bloodelf. Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn mod ? 8980479[/snapback] Roll belf
mad_arab Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Tror ikke blizzard bryr seg egentlig... Sjansen for å bli bannet er minimal, tror ikke det er mange som har blitt bannet for det. Bare hold det for deg selv og alt kommer til å bli bra "Tror". Jaha. Jeg "tror" ikke du burde anbefale han noe som helst, siden det ikke virker som du har noe grunnlag for å si det du sier.
Kimelimm Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Diskusjon.no følger EULA'en til WoW, og dermed rapporterer jeg denne tråden for bryting av EULA
Anbefalte innlegg