LrsMrtn Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Hei. Jeg har et problem, jeg av installerte WoW, men etter hvert fikk jeg lyst til å spille det igjen, accounten min er en TBC account, men jeg får ikke installert TBC pga. herpa DVD - rom, jeg har bestillt ny tidligere idag, men jeg lurer på om jeg kan laste ned TBC noe sted? CD 4 er problemet. Takker for alle svar.
haqbar Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 For å utfyle forrige svar litt mer, logg deg inn på Acount Management sidene så er det en link på forsiden der inne hvor du kan laste ned BC til pcen
LrsMrtn Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Skrevet 30. juni 2007 For å utfyle forrige svar litt mer, logg deg inn på Acount Management sidene så er det en link på forsiden der inne hvor du kan laste ned BC til pcen 8977816[/snapback] Takk:) Men har et annet problem=( Jeg skriver inn account name og passord, men det står at det er feil, så jeg tenkte "får trykke på Forgotten password da..." men når jeg skriver in "secret answer" og mailen jeg brukte når jeg lagde accounten, står det at den er feil:( så jeg tenkte bare "WTF!!??" kan noen ha hacka`n?=( Takker for svar
Rallahr Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Prøv å gå inn på vanlig WoW, på forsiden (hvor du skrive brukernavn og passord) trykk account managment, og prøv å logg deg inn. Endret 30. juni 2007 av Rallahr
Mato Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 For å utfyle forrige svar litt mer, logg deg inn på Acount Management sidene så er det en link på forsiden der inne hvor du kan laste ned BC til pcen 8977816[/snapback] Takk:) Men har et annet problem=( Jeg skriver inn account name og passord, men det står at det er feil, så jeg tenkte "får trykke på Forgotten password da..." men når jeg skriver in "secret answer" og mailen jeg brukte når jeg lagde accounten, står det at den er feil:( så jeg tenkte bare "WTF!!??" kan noen ha hacka`n?=( Takker for svar 8977855[/snapback] husk at det er forskeld på wowus og woweu sidene
LrsMrtn Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Skrevet 1. juli 2007 For å utfyle forrige svar litt mer, logg deg inn på Acount Management sidene så er det en link på forsiden der inne hvor du kan laste ned BC til pcen 8977816[/snapback] Takk:) Men har et annet problem=( Jeg skriver inn account name og passord, men det står at det er feil, så jeg tenkte "får trykke på Forgotten password da..." men når jeg skriver in "secret answer" og mailen jeg brukte når jeg lagde accounten, står det at den er feil:( så jeg tenkte bare "WTF!!??" kan noen ha hacka`n?=( Takker for svar 8977855[/snapback] husk at det er forskeld på wowus og woweu sidene 8982146[/snapback] I know. var på wow-europe.com;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå