cmi Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Hallo.. Har litt småproblmer med tv min på rommet, lurer derfor på om det er mulig og spille spillene mine på pc? Og evt hva må til? Endret 30. juni 2007 av cmi
Saykin Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Til Xbox 360 kan du eventuelt kjøpe denne for å spille på PC skjermen, det er hvis du har LCD eller en sånn inngang på din CRT skjerm. Ellers kan du prøve å finne en emulator til PC, PS2 har en delvis fungerende en. Xbox 360 derimot har ingen enda som jeg vet om. Endret 30. juni 2007 av Saykin
Pebble Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Jeg kjøpte akkuratt en Vga box på ebay.. den gjør at jeg kan koble 3 kompositt utganger til pc-skjermen.. kostet 50$ inkludert frakt.. jeg satser på at den fungerer flott til mitt bruk iallefall.. Emulator er nok ikke veien å gå.. Ellers går det jo å kjøpe tv-inn kort til pc'n.. vet ikke hvordan det fungerer.. men, jeg vet det kan funke.. Nå har jeg koblet 360'n til en gammel CRT skjerm via en VGA-kabel.. og, det fungerer strålende.. men, PS2 har desverre ikke ett slikt alternativ.. Edit: Det som ikke er så lurt med VGA boxen.. er at det gir vel ett veldig dårligere bilde enn det du kan få.. særlig på 360'n.. selv skal jeg ha VGA kabelen fra 360'n koblet inn i boxen jeg får.. blir litt kabel bytting, men det er jeg villig til å ofre.. Endret 30. juni 2007 av Sigurd_m
Pazleet Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Vil helt klart anbefale deg å kjøpe Microsoft sin VGA-kabel. Da får du med alle "ekstra duppeditter " som du trenger for å få lyd og bilde på tven. Det får du ikke hvis du kjøper fra feks. joytech. Jeg brukte denne løsningen før jeg fikk HDTV, og det er milevis foran en vanlig tv
cmi Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Skrevet 30. juni 2007 (endret) ok ok. prøver og finne en emulator til PS2, frem til jeg får penger til ny tv. Takker for hjelp. Noen tips eller direkte linker til torenter eller noen side til en emulator som funker fint? Endret 30. juni 2007 av cmi
Saykin Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Dette er den beste PS2 emulatoren på nett! De jobber stadig vekk med å få forskjellige spill til å fungere 100% på den.
sedsberg Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Har testet denne PS2-emulatoren og selv om den virker meget imponerende og lovende vil jeg si at den egentlig er ubrukelig (enda). Krever sinnsykt med prosessorkraft (spesielt på 3D-spill) og har tross alt dårlig kompatibilitet (enda). Ville heller satset på en VGA-boks eller TV/capture-kort. Det finnes en VGA-kabel til PS2, men den er vanskelig å få tak i (evt. bygge selv) og det er langt i fra alle spill som fungerer med den. Vær også obs på at en del VGA-bokser kan være av ræva kvalitet. Har selv testa to. En med komposite og S-video-inngang som hadde helt grei kvalitet, og en med composite, SV og component-inngang som var så og si ubrukelig!
kenny28 Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 (endret) Jeg har en Xbox og en ps2 og selvfølgelig pc'en. Finnes det en box som jeg kan kople alle disse tre tingene inn på, og så er det en kabel ut som går til pc skjerm ? Ønskelig er det og om det er knapper/bryter som man kan velge Xbox,ps2 eller pc, sånn at man slipper å dra ut og plugge inn kabler. Glimrende hvis noen har linker Endret 9. september 2007 av kenny28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå