Dernel Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 I dag har jeg prøvd ut alle spillene jeg har men nesten ingen virker. Aner ikke ikke hvorfor dette skjer, men det er ikke så lenge siden jeg lastet ned nye drivere til skjermkortet mitt. Kan dette ha noe med saken å gjøre?
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Kan du forklare problemet nærmere? Hva som ikke funker? Vil ikke spillene starte opp, artifacts, frysing i spillet osv.
Dernel Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Skrevet 30. juni 2007 Det kommer ann på spillene f.eks Bf2: svart skjerm i 5s og krasj til desktop Stalker: kommer til loading page før det stopper og inegnting skjer. SWAT 4: VIL ikke starte COD2: Får opp startlogoen før de krasjer og en feilmelding dukker opp. Farcry: Henger seg opp midt i spillet.
Fritz0r Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 oppdater skjermkort, chipset, lydkort og last ned siste update av DirectX.
aspic Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Sikker på at du har DirectX installert? Reinstallering av drivere osv hadde også vore ein ide.
Gunfreak Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 kan også være spywere og virus, får du nok av dem vil ikke spill starte, da det påvirker 3dkort og DX drivere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå