Gå til innhold

Dansing på WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en film og der viser de mange etterligninger av WoW eller er det WoW som etterligner si det du mener om spørsmålet og om filmen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bruk av pungtum og komma er også en fin ting

(Nei, glemte faktisk ikke å bruke pungtum der. Det var ved full bevisthet. :p )

Endret av Syncronautus
Skrevet
Bruk av pungtum og komma er også en fin ting

8972631[/snapback]

Rettskriving er også en fin ting. Punktum!

8972659[/snapback]

Jepp, sant det. Er ikke feilfri jeg heller, men valgte å gi trådstarter et lite tips likevel. :)

Skrevet (endret)

Nå så jeg hu franske dama igjen! (Hu som dansa "med" Night Elfen) Fy faen... Irriterer meg grenseløst at jeg ikke husker navnet *hint* :innocent:

:whistle:

Endret av MrSkatun
Skrevet
Nå så jeg hu franske dama igjen! (Hu som dansa "med" Night Elfen) Fy faen... Irriterer meg grenseløst at jeg ikke husker navnet *hint*  :innocent:

8973243[/snapback]

Alizeè er navnet.

Skrevet (endret)
driter i , . ? og ! men kom de dansene før WoW?

8972795[/snapback]

Tviler sterkt på at en film som kom på slutten av 80-tallet etterligner WoW. Det er lov å tenke logisk. Så ja, de kom før WoW. Alle dansene i WoW er etterligninger av populære danser faktisk.

Red.:

Det kan kanskje diskuteres om headbanging(UD male) er en populær dans, men de aller fleste er kopier av en populær dans. :p

Endret av TomFu
Skrevet
driter i , . ? og ! men kom de dansene før WoW?

8972795[/snapback]

Tviler sterkt på at en film som kom på slutten av 80-tallet etterligner WoW. Det er lov å tenke logisk. Så ja, de kom før WoW. Alle dansene i WoW er etterligninger av populære danser faktisk.

Red.:

Det kan kanskje diskuteres om headbanging(UD male) er en populær dans, men de aller fleste er kopier av en populær dans. :p

8973850[/snapback]

Den dansen alle som er på metal eller rockekonsert danser? Er vel kanskje en av de mer populære dansene...^^

Skrevet
Den dansen alle som er på metal eller rockekonsert danser? Er vel kanskje en av de mer populære dansene...^^

8974895[/snapback]

Ttro han egentlig funderte på om det kan kalles en dans.

Skrevet (endret)
Red.:

8973850[/snapback]

I enkelte miljøer er den svært populær :!:

Bare ta deg en tur på en blackmetal konsert så får du se :cool:

og selvfølgelig der det en dans!

definisjonen på dans :

dancing: taking a series of rhythmical steps (and movements) in time to music

Endret av likferd
Skrevet

8974895[/snapback]

Ttro han egentlig funderte på om det kan kalles en dans.

8976972[/snapback]

Riktig.

Skrevet
Jepp, sant det. Er ikke feilfri jeg heller, men valgte å gi trådstarter et lite tips likevel.  :)

8972707[/snapback]

Istedenfor å late som om du prøvde å gi et "tips" til ham, kan du heller innrømme at du ble eid og at du prøvde å drite trådstarter ut.

Folk som retter på andre og senere må bli rettet selv : Priceless. :thumbup:

Skrevet (endret)
Nå så jeg hu franske dama igjen! (Hu som dansa "med" Night Elfen) Fy faen... Irriterer meg grenseløst at jeg ikke husker navnet *hint*  :innocent:

8973243[/snapback]

EDIT: ops feil

Endret av cve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...