Gå til innhold

Blir det gamecard til Age Of Conan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Der ødela du stemningen...

Altså ikke får å vere frekk...

Men visst du er 17 da liksom!

Og ikke har Kreditt-kort?

Ja, Funcom taper nok menge spillere på den måten...

Endret av hood163
Skrevet (endret)
skjønner ikke hvordan du skal få det til? Diskusjonen går på om det blir mulig å kjøpe gamecard til AoC, noe som er heller tvilsomt..

Det blir helt sikket game cards, Erling E sa det i det nyeste intervjuet, du kan se det på AoC siden

Endret av Christeven
Skrevet
skjønner ikke hvordan du skal få det til? Diskusjonen går på om det blir mulig å kjøpe gamecard til AoC, noe som er heller tvilsomt..

Det blir helt sikket game bare, Erling E sa det i det nyeste intervjuet, du kan se det på AoC siden

La merke til det på side 5 rett etter jeg skrev posten,men nettet gikk ned, så jeg bommet der

Skrevet

Det blir helt sikket game bare, Erling E sa det i det nyeste intervjuet, du kan se det på AoC siden

La merke til det på side 5 rett etter jeg skrev posten,men nettet gikk ned, så jeg bommet der

np :) trodde det ikke med en gang selv

Skrevet

det finnes idioter som kan betale med visa uansett. Spillet blir en opplevelse som forandres med hvem du henger med. Så finn folk du liker og spille med, og heng på dem.

• 2 uker senere...
Skrevet
Spillet blir en opplevelse som forandres med hvem du henger med. Så finn folk du liker og spille med, og heng på dem.

Ja! jeg er selv 15 år og det å spille med en haug 18+ åringer kan bli litt kjedelig når de begynner å prate hæren O.l.

Ellers så er det jo fint å spille med eldre som har god humor :)

Skrevet

Btw... er faktisk NOEN visa electron kort som har kortnummer... en kompis av meg har det ^^ Men lurer på å spille AoC når det kommer jeg å... og ville da helst sett at det ble registrering med VISA! :D

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...