Gå til innhold

De mest sexy puppene du vet om! (REGLER i 1. POST)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De mest sexye puppene jeg vet om?

Dama mi sine såklart! Har desverre ikke noe bilde å laste opp.

om jeg hadde hatt det, så hadde jeg ikke lastet opp allikevel ;p

Haha, takk kjære! :p

Gjest member-101642
Skrevet

Drit i å skryte av kjærester eller venninner sine pupper. Uten bilder er det null verdt.

Disse er ganske så perfekte:

Skrevet

Hei.

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Skrevet

namgmaabp.jpg

Dette er perfekte pupper IMO. Runde men naturlige og relativt store i forhold til kroppen, men ikke så store at de henger eller ser ut som ballonger

oamgcaabp.jpg

oamgfaabp.jpg

Skrevet
namgmaabp.jpg

Dette er perfekte pupper IMO. Runde men naturlige og relativt store i forhold til kroppen, men ikke så store at de henger eller ser ut som ballonger

oamgcaabp.jpg

oamgfaabp.jpg

Ja de var fine :)

Skrevet
Lefty is bigger than mr. Right.

Jepp, det stemmer. Tyder bare på at de er naturlige. Venstre pupp er fatisk gjennomsnittlig litt større hos de fleste. akkurat som venstre testikkel gjennomsnittlig henger litt lavere enn høyre ;)

Skrevet
namgmaabp.jpg

oamgcaabp.jpg

oamgfaabp.jpg

Moar? Sauce?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...