Gå til innhold

Opplasting av filer [Løst]


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en side hos one.com hvor jeg har brukt asp og de bruker chilisoft fortolker. Denne versjonen har ikke mulighet til å laste inn flere filer samtidig.

 

Snur meg så til php og dere, og lurer på om det finnes en enkel implementasjon av noe slikt, ala Facebook sin mulighet til å laste opp flere filer samtidig. Klarer den å redusere størrelsen på bildet også samtidig hadde det vært helt - helt supert!

 

Fantastisk mye greiere enn å laste opp fil for fil.

 

O.

Endret av olona
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Takk skal dere ha begge to

 

Fikk det til, etterhvert. De hadde heldigvis oppgradert versjonen av Chilisoft siden sist.

 

Nå har jeg et annet spørsmål er det mulighet for å lage en slik opplaster av filer som Facebook har, dvs du kan velge flere enn 1 fil. Dersom man har den file selectoren i html så kan man jo bare velge en fil om gangen, men ønske er jo å gjøre dette så enkelt som mulig og kan man velge alle de filene man vil ha så begynner det å likne noe.

 

Dersom man i tillegg klarer å finne et script som resizer bildene før de blir lastet opp så hadde det vært supert.

 

Det jeg egentlig er ute etter er enn opplastfunksjon som er så lik som mulig i facebook....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...