Gå til innhold

Kombinasjon - PC2100 og PC2700?


sveioen

Anbefalte innlegg

Har tatt ut RAM-brikken fra den gamle PCen, 512 MB som er av typen PC2100. I den nye er det 2 * 512 MB PC2700. Hvis jeg setter inn den gamle minnebrikken i den nye PCen vil da alle RAM-brikkene kjøre på PC2100 hvis jeg ikke tar feil? Mer RAM, men kjører på lavere frekvens. Vil jeg få en ytelsesforbedring, eller vil vinningen gå opp i spinningen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil _antagelig_ få en raskere PC ved bruk av 1,5gib ram @ 266mhz enn ved 1gib ram på 333mhz. Det spørs egentlig litt på hva du bruker PC-en din til. Om du bruker flere programmer samtidig som krever mye minne vil du tjene greit på å ha 512mib ekstra minne til rådighet :)

Lenke til kommentar
Du vil _antagelig_ få en raskere PC ved bruk av 1,5gib ram @ 266mhz enn ved 1gib ram på 333mhz. Det spørs egentlig litt på hva du bruker PC-en din til. Om du bruker flere programmer samtidig som krever mye minne vil du tjene greit på å ha 512mib ekstra minne til rådighet :)

8967665[/snapback]

 

Grunnen til at jeg vil sette i mer RAM er pga. Battlefield 2 :blush:. Så det er primært for spilling jeg vil ha bedre ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...