smunii Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Hei Har sett på mange andre server att folk skriver /needamin og inn komemr det en admin:D Så mitt spørsmål er da hvordan få denne pluginsen til min serveR? <Den er dedicated til cs.16.> Takk for all hjelp -Smunii-
neadii Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Den pluginen er ganske komplisert (tror jeg ). Tror det er slik at du må ha en IRC-channel, og så må du være online hele tida. Slik at når f. eks. jeg skriver "!needadmin SK|SpawN har aimbot og wh" Den pluginen er høyest unødvendig om du ikke driver med ett stort community.
Prey Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 (endret) Skal du ha dene pluginen så må du være online ofte slik at du kan motta adminforespørsler. Endret 29. juni 2007 av Zeph
Jooakim Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 (endret) Det er vanskelig å fikse needadmin-bot; du trenger eggdrop - med heftige scripts. Du trenger også et amx-script for needadmin. :-) Endret 29. juni 2007 av Zeph
Zeph Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Eg har fjerna litt off-topic og redigert vekk svar på det i eit par poster, hald diskusjonen til det trådstarter spør om.
-Jungeldyret Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Du kan jo spørre noen som har det om du kan få/kjøpe/låne scriptet de bruker?
nree Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Det finnes en slik plugin for allmenheten som er veldig lett å bruke! Den fungerer ved at du setter opp server, nick og kanal på IRC og dermed vil serveren koble til og idle på denne kanalen. Når noen skriver /admin <melding> i konsollen deres blir nick, steamid og melding skrevet i kanalen på irc. http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=28901 Endret 30. juni 2007 av goggen90
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Når man skriver til admin tar man (på source) og setter en "@" Uten "" forran teksten sin.. Om en camper lenge på en server, kan man f. eks skrive: "@ Admin, en sitter å camper ved CT spawn" Så kan alle som lever også se det.. Så blir vel litt en Diskrè advarsel, og en liten straff for å si hvor han camper.. Men On topic.. Mener da at det sto noe om det i "Hvordan få Norsk AMX X mod.." tråden?
nree Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Det er det samme i 1.6 (setter en @ forran melding i team_say) men dette forutsetter at admin allerede er inne i CS og spiller/idler på serveren. Når man bruker denne pluginen kommer det på IRC, så om du har en IRC klient (f.eks mIRC) kan man lese det av "i windows" ..
hiper Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 spørs vel litt hvilke script og plugins de bruker, på catch vet jeg man skriver !needadmin (så grunn) ....
nree Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Catchgamer bruker et noe gammelt script som har blitt veldig modifisert. Selv mener jeg dette er dårligere for ved å skrive kommandoen i vanlig say står man i fare for å plutselig skrive !needadmin feil og da gi ut hele meldinge til alle på serveren. /admin scriptet kan modifiseres slik at det fungerer ved å skrive !needadmin og, men siden jeg ikke mener dette er en bra løsning gidder jeg ikke gå mer inn på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå