Gå til innhold

America's Army Taktikk Og Action


Anbefalte innlegg

:ph34r: Hei! Er det noen her som har gått lei CS og BF, og mener at det bare har blitt til et spill dere spillere bare går rundt å skyter villt uten å bruke taktikk på public servere?

 

Vel, prøv America's Army...det er helt gratis. Kule maps, realistiske figurer og realistisk gameplay. Det er trossallt US Army som har produsert dette spillet, og de har lagt stor vekt på å gjøre det så realistisk som mulig. Din account har en honnorlevel som blir høyere jo mer laget ditt vinner rundene ved å ta objectives.

Skyter du friendlys går får du minus i score, og du kan risikere at honoren din går ned.

 

Anbefalt: registrer deg ppå www.aaotracker.com der kan du se fragraten din, antall timer spillt på map osv...

Når du har over 50 timer på et map kommer du på maptoplisten...det er litt fett å konkurere om flest kills med andre spillere og sånt der...

 

 

Last ned spillet her: http://aaotracker.com/downloaddb.php?file=132

 

Og patchen her: http://aaotracker.com/downloaddb.php?file=135

Husk å innstallere spillet før patchen

 

Jeg vet det er mange som synnes at det er kjedelig å ta trainings før man kan spille på servere som medics og at man må ta sf trening flr man kan spille SF maps, men det er trossallt gratis...gi det en sjangse, og trossallt lærer du MYE av trainingene...tar bare litt lang tid noenganger....HAR DU SKIKKELIGE PROBLEMER med trainingene så send meg en pm med brukernavn og passord, så skal jeg gjøre det for deg...hvis jeg har tid..

Sliter dere med Medic Og Special Force tests så søk etter svarene på cheatplanet.com eller lignene sider.

 

MER INFO OM AA: www.americasarmy.com

 

Anbefalte maps! SF Hospital Rescue, Bridge SE, Border og SMU GH SFFloodgate.

Bli god, og finn deg en norsk clan!(www.americasarmy.no) [NST]GasCan ut!

og: Hooah! :w00t:

 

 

Ps. skrev denne tråden i hast så det er nok en del skrivefeil...gidder ikke edite :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja det gjør vel det...hva er ytelsene på pcn din da?

 

edit:

Burde ha minst 2 ghz prossessor -har 2 ghz

minst 1024 RAM -har 512

burde ha 254 mb grafikkort -har integrert drittfårlig dritt 128 mb

burde ha T1 eller størr (internett linje) -har T3

 

edit2: åja...tar i overkant av 3 GB

 

Lagger mye på enkelte maps hos meg.så jolder meg til maps uten særlig mye farger

Endret av NewFoundGlory
Lenke til kommentar
Jeg spillte America's Army før, men jeg klarte bare ikke den ene medic trainginga.

Muligens jeg begynner å spille igjen..

8968323[/snapback]

 

Du må jo ikke ta den da!

Det ligger jo svar på de medic testen på google ;)

men det er jo bare om du ikke greier uten...gjeller bare å følge med ;)

Lenke til kommentar
Jeg spillte America's Army før, men jeg klarte bare ikke den ene medic trainginga.

Muligens jeg begynner å spille igjen..

8968323[/snapback]

 

Du må jo ikke ta den da!

Det ligger jo svar på de medic testen på google ;)

men det er jo bare om du ikke greier uten...gjeller bare å følge med ;)

8968349[/snapback]

Orker ikke å sitte følge med på den.

Lenke til kommentar

Spilte dette en del før. Var ganske gøy helt til jeg fant ut at jeg hadde en aktiv steam account ;) Men trenings aspektet av spillet er veldig bra, var dog et mission som var bugget sist gang jeg spilte det. Sånn snike opplegg, fienden så deg selvom de hadde ryggen til osv. Men gjorde en stor del av de andre oppdragene og "kursene"

Har tenkt å prøve det igjen nå :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...