Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilen starter ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fullkasko

bile nstår i garasjen her hjemme.

kan jeg ringe forsikringsselskapet å be dem hente bilen og kjøre den til verksted?

ser at jeg har veihjelp egenandel 300kr..

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står det ikke i forsikringsvilkårene dine? Det kan være at "veihjelp" bare gjelder når bilen er på en annen adresse en bostedsadressen.

Skrevet
jeg har fullkasko

kan jeg ringe  forsikringsselskapet å be dem hente bilen og kjøre den til verksted?

noen som vet?

8963060[/snapback]

Du kan helt sikkert ringe så kommer det en fyr fra viking eller falcken alt etter som hva forsikringsselskapet har avtale med og prøver å få start på den for deg og hvis han ikke får det til så tar han den på lasteplanet og kjører den til det verkstedet du ønsker i nærheten.

Det er mulig at det kommer litt an på avtalen men jeg har ikke hørt om noen veihjelpsavtaler her i norge som ikke har fungert på denne måten. Det skal ikke koste mer enn 300 i egenandel, men mulig det er max 1 eller 2 ganger i året du kan benytte deg av det.

Skrevet
jeg har fullkasko

kan jeg ringe  forsikringsselskapet å be dem hente bilen og kjøre den til verksted?

noen som vet?

8963060[/snapback]

Du kan helt sikkert ringe så kommer det en fyr fra viking eller falcken alt etter som hva forsikringsselskapet har avtale med og prøver å få start på den for deg og hvis han ikke får det til så tar han den på lasteplanet og kjører den til det verkstedet du ønsker i nærheten.

Det er mulig at det kommer litt an på avtalen men jeg har ikke hørt om noen veihjelpsavtaler her i norge som ikke har fungert på denne måten. Det skal ikke koste mer enn 300 i egenandel, men mulig det er max 1 eller 2 ganger i året du kan benytte deg av det.

8963097[/snapback]

ok har fått en mekaniker til å fikse den men fyren klarte ikke.så tviler på at viking eller falken får start på den hvertfall.

men du mister ikke bonus ikke sant?

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Nei du mister ikke bonus pga veihjelp. Du kan godt få veihjelp hjemme i garasjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...