Gå til innhold

Ny laptop 15-20000


Anbefalte innlegg

Skjerm - 15,4"

Oppløsning - 1280x800 eller høyere

CPU - Core 2 Duo T7200 eller tilsvarende Amd

GPU - GeForce 8600 Hva som en er best nå

HDD - 100GB helst 160.

Ram - 1 eller 2 GB, Jo mer jo bedre.

 

har 15-20000 og bruke siden jeg enda får 10000 for Asus A6JA maskinen som jeg har nå. Har kikket litt på V1JP og VX2S.

 

Ser etter en maskin med bra skjermkort, ok batteri, og generelt bedre ytelse en maksinen jeg har nå.

 

Er Zepto noe og satse på? slik jeg ser det akkurat nå er Asus eneste merke for meg.

 

Skal brukes til spill, film, musikk. Det meste en ungdom på farten bruker laptop til.

 

Hadde også vært fint med Vista Ultimate.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjerm - 15,4"

Oppløsning - 1280x800 eller høyere

CPU - Core 2 Duo T7200 eller tilsvarende Amd

GPU - GeForce 8600 Hva som en er best nå

HDD - 100GB helst 160.

Ram - 1 eller 2 GB, Jo mer jo bedre.

 

har 15-20000 og bruke siden jeg enda får 10000 for Asus A6JA maskinen som jeg har nå. Har kikket litt på V1JP og VX2S.

 

Ser etter en maskin med bra skjermkort, ok batteri, og generelt bedre ytelse en maksinen jeg har nå.

 

Er Zepto noe og satse på? slik jeg ser det akkurat nå er Asus eneste merke for meg.

 

Skal brukes til spill, film, musikk. Det meste en ungdom på farten bruker laptop til.

 

Hadde også vært fint med Vista Ultimate.

8957766[/snapback]

 

Acer 5290G? :cool:

 

Ellers, i den prisklassen, har du jo også ASUS G1S :hmm:

Endret av Naphoc
Lenke til kommentar
Hva med http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...0519714;fl:1701 Om du vleger 9-cellers batteri så har du vell den spillbærbare i den prisklassen med best batterikapasitet. Sett i f.eks 250 gb hdd, 4 gb minne og T7300-cpu evt vista så kommer den på ca 14000,- inkl frakt.

8979871[/snapback]

Takk for svar :)

Har allerede egentlig bestemt meg for Multicom Compal IFL90+

Virker som en bra maskin til en overkommelig pris med litt stilige finesser.

 

Prøver å holde meg unna Acer, merker en god del feil på maskinene. 3 stykker jeg kjenner med Acer notebooks. ingen av dem har maskin for øyeblikket siden de er på service.

Lenke til kommentar
Hva med http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...0519714;fl:1701 Om du vleger 9-cellers batteri så har du vell den spillbærbare i den prisklassen med best batterikapasitet. Sett i f.eks 250 gb hdd, 4 gb minne og T7300-cpu evt vista så kommer den på ca 14000,- inkl frakt.

8979871[/snapback]

Takk for svar :)

Har allerede egentlig bestemt meg for Multicom Compal IFL90+

Virker som en bra maskin til en overkommelig pris med litt stilige finesser.

 

Prøver å holde meg unna Acer, merker en god del feil på maskinene. 3 stykker jeg kjenner med Acer notebooks. ingen av dem har maskin for øyeblikket siden de er på service.

8980329[/snapback]

 

Har også hatt inntrykk av at Acer sine maskiner har hanglet litt, for vi bruker de på jobben. Aspire 5920G, som foreslås, er imidlertid med fullstendig nytt design helt fra bunnen. Det er derfor umulig å si hvor holdbar den er, siden ingen PC'er med dette designet har eksistert mer enn noen få måneder. Spesifikasjonene er gode, så den frister meg ihvertfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...