Gå til innhold

Dataspill Gjenger som dreper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som irriterer meg er at det de gjør kommer til å ødlegge for oss andre. Folk og politikere kommer til å tenke at de spillene som gjør oss voldelige og forbi spillet.

Skrevet

Folk som hevder at de dreper på grunn av spill dem har spilt burde aldri vært ute blandt andre folk i det hele tatt. At det blir grenser på de mest voldelige spillene synes jeg er helt greit, men det bør ikke ta helt av heller.

Skrevet
Dette hadde nok aldri skjedd i norge nei.. :-?

Det samme trodde du sikkert anngående den ungen som ble bitt ihjel av en hund her ikke så lenge siden.

Det kan skje over alt.

Man vet aldri hvilken psycho'er ligger rundt hjørnet.

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Jeg blir #"%"#¤% meg voldelig når jeg har spilt CS, UT2003 eller WarCraft3 på nett.... Så jeg skjønner de menneskene godt jeg. Hadde vel joina de selv da. Spilte kabal engang og klarte ikke å få den opp. Skal si skjermen fikk utforske asfalten sammen men mus og tastatur :evil:

Skrevet
Jeg blir #"%"#¤% meg voldelig når jeg har spilt CS, UT2003 eller WarCraft3 på nett.... Så jeg skjønner de menneskene godt jeg. Hadde vel joina de selv da. Spilte kabal engang og klarte ikke å få den opp. Skal si skjermen fikk utforske asfalten sammen men mus og tastatur :evil:

:o Have a pill

Skrevet

Herregud :o

At det går an!!! :evil: Sette bilde av "barney" fra spillet "Blue Shift" istedenfor CS. For J*****

Ps: Kanskje politioet burde sette seg ned og prøve spillene :wink:

Skrevet

Blir for enkelt å skylde på spillene, det er folkene som spiller dem som er problemet. Mange folk er desverre ustabile, deriblandt disse, og hadde de ikke sloss her så hadde de gjort det ved andre anledninger og omstendigheter. Spillet var bare den utløsende faktoren, ikke grunnen til at de faktisk sloss. Blir som å si at skuddet i Sarajevo var grunnen til 1. verdenskrig. Det var jo selvsagt ikke det, det var det som utløste volden. Det er en stor forskjell!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...