Gå til innhold

trenger nytt spill, hvilket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

`Hey

spiller fortiden WoW, og spaceforece, men er drit lei begge, derfor tenkte jeg at jeg skulle invistere i ett nytt spill, men hva?

orker ikke spill dere det er grinding grinding grinding.

kanskje stalker? har sett litt på det inne på forumet her, men kanskje et spill i den sjangeren?

eller noen bra strategi spill?

kan være online og offline, dont care,

noen som kan hjelpe med tips?

(ikke kom med vent på det spillet osv, tenkte kjøpe meg nytt innen kort tid. kanskje imorra) : :cool:

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet

- Age om Empires 3

- Heroes of Might and Magic 5

- C&C: Tiberium Wars

- Supreme Commander

- Half-life 2 (med episode 1)

- Fear

- Doom 3

Er hvertfall noe du kan se gjennom. Både FPS spill og strategi.

Skrevet

Jeg anbefaler IRL, som har blant annet sinnsyk grafikk!

Den mest naturtro fysikkmotoren noensinne!

6.5 milliarder spillere hver dag, koster ingenting i månenden fram til level 18 hvor du må betale en gangi året

Dessuten er dette spillet på sitt beste på denne tiden av året, hvor man kan bade og være ute i behagelige temperaturer som ikke plager spilleren.

Skrevet

6.5 milliarder spillere hver dag, koster ingenting i månenden fram til level 18 hvor du må betale en gangi året

Dessuten er dette spillet på sitt beste på denne tiden av året, hvor man kan bade og være ute i behagelige temperaturer som ikke plager spilleren.

8969038[/snapback]

AEHHAE jeg googlet hva IRL var :p haha :blush:

Gjest medlem-105082
Skrevet

8969038[/snapback]

Takk for den :!:

Skrevet

Venter på det nye splinter cell selv, kan anbelfale alle forgjengerne :) Det er et soft action spill.

MMOG = Battlefield 2 (CS er ok i små mengder :))

Strategi = Command and Conquer, alle sammen :p Og Commandos, elsker alle de spillene i den serien.

Action = S.T.A.L.K.E.R. har jeg ikke prøvd, men alle jeg kjenner som har det anbefaler det. Half Life 2 er jo bare sinnsykt bra og :)

Skrevet
`Hey

spiller fortiden WoW, og spaceforece, men er drit lei begge, derfor tenkte jeg at jeg skulle invistere i ett nytt spill, men hva?

orker ikke spill dere det er grinding grinding grinding.

kanskje stalker? har sett litt på det inne på forumet her, men kanskje et spill i den sjangeren?

eller noen bra strategi spill?

kan være online og offline, dont care,

noen som kan hjelpe med tips?

(ikke kom med vent på det spillet osv, tenkte kjøpe meg nytt innen kort tid. kanskje imorra)  : :cool:

8949351[/snapback]

Hva med Starcraft? det er ganske strategisk

Skrevet

støtter forslag om bf2

veldig kjekt og har blitt billig. tror du kan få collector edition til 300 kr som inkluderer (bf2, exp: spesial forses, og boosterpakkene euroforses og armoured fury)

beklager eventuelle skrivefeil

Skrevet
støtter forslag om bf2

veldig kjekt og har blitt billig. tror du kan få collector edition til 300 kr som inkluderer (bf2, exp: spesial forses, og boosterpakkene euroforses og armoured fury)

beklager eventuelle skrivefeil

8971056[/snapback]

Hehe ikke mange skrivefeil der utenom:

Det skrives Euroforces, Special forces osv

Bare tips til neste gang du skriver :thumbup:

Skrevet

kjøpte meg splinter cell duble agent, gøy spill, synd det er så mange bugs, kan plutsig låse seg maskina og må dra strømmen for å restarte. ellers er der en del små bugs :(

Skrevet

SCDA er et fett spill, men er ikke så veldig glad i snikespill, utenom SV serien er det ikke mange jeg liker :p

Hoppa av WoW jeg og for litt over et halvt år siden, starta med BF2 og siden har jeg ikke spilt WoW ;)

Støtter BF2 :D

Skrevet
kjøpte meg splinter cell duble agent, gøy spill, synd det er så mange bugs, kan plutsig låse seg maskina og må dra strømmen for å restarte. ellers er der en del små bugs :(

8972514[/snapback]

Last ned patcher. Det er det første du bør gjøre når du skaffer deg et nytt spill.

Skrevet

8972514[/snapback]

Last ned patcher. Det er det første du bør gjøre når du skaffer deg et nytt spill.

8973862[/snapback]

fant bare 1 patch og den er lastet ned, krasjer fordi, pluss andre små bugs

Skrevet (endret)

-->Rainbow six - flere versjoner

-->Medal of Honor - flere versjoner

-->Farcry

-->Trackmania nations (gratis tror jeg) Beste bilspillet ever!

Endret av Samegerilja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...