Muku Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Hei Jeg har reinstallert XP Pro på min IBM Thinkpad T40. Jeg prøver nå installere driverne, jeg får ikke noen feilmld når jeg installer, men når jeg sjekker om de har blitt installert har dem ikke blitt det. Maskina godtar rett og slett ikke driverne som jeg har henta ned fra Ibm sine sider. Hva kan jeg gjøre? Og siden jeg heller ikke kommer på nett på pc'en siden driveren for nettverkskortet ikke er instellert. Please help!
Muku Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Skrevet 26. juni 2007 Jeg har lastet dem ned på en cd som jeg installerer fra. Bare vanlig dobbelklikking og vanlig installering... Gjør jeg noe feil?
TCi Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Prøv å gjør det manuelt via enhetsbehandlingen. Gå til kontrollpanelet - > System -> maskinvare Finn deretter enheten du skal installere i listen og høyreklikk og velg oppdater driver. Finn så fram driveren via cd-platen og se om det fikser det.
Muku Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Skrevet 26. juni 2007 Takker, da skal jeg prøve på det så snart som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå