paradox Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Har enda litt mer problemer med hjemmenettverket mitt jeg(ruter= D-Link DI-704P). Har ved å søke i formet funnet ut at jeg må åpne port:412 for å bruke DC. Og i noen tilfeller 411. Har åpnet for de i "Virtual Server", og forwardet dem til min ip. I DC kommer jeg meg inn på hub`ene, men jeg kan ikke søke eller "browse" andre brukere. . Hva kan/må jeg gjøre? :-? Edit: Skrivefeil
anicet Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Du må oppgi at du er bak firewall i dc , da virker søk og dl
paradox Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Skrevet 7. januar 2003 Du må oppgi at du er bak firewall i dc , da virker søk og dl Jeg hadde glemt det..:wink: Hehe.. Nå funker det iallefall utmerket!! Takk skal du ha..
laaknor Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Du må *ikke* oppgi at du er bak firewall (passive mode), men spesifisere din eksterne IP (sjekk på www.whatismyip.com eller.no) Hvis du kjører i passive mode, kan du ikke laste ned fra andre i passive mode (derfor er det så mye snakk om det på forumet her.)
Lch Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Passiv modus suger. Punktum. BTW: 411 er DC-hubport, DC-klientport er 412, DC++ er 1412 default.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå