Gå til innhold

opratørlogo på 3510i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å gå inn på boomi.net eller noe liknende og bestill en blank logo.. Hvis ikke det er det der kan du registrere deg der og bruke logoeditoren til å lage deg en blank logo og bestille den... Eller bruk datakabel (hvis du har dha??)

Skrevet
men da kommer det bare en hvit firkant, det er jo bare verre enn at det står telenor/netcom :(

Prøv å lag en svart prikk som logo i hjørnet eller no sånt da.. Hvis du klarer å leve med det?! er det noe svart på MMS-meldinga du skal bruke, kan du plassere prikken over der..

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg gikk inn på start.no og laget en helt blank logo.Lagret den og gikk inn på innstillinger,display innstillinger,operatørlogo å valgte på!Ingen hvit firkant,ingen logo!Endelig kan jeg se hele utstyret til dama! :lol:

Skrevet

Dersom du finner en side hvor du kan sende en operatørlogo og selv velge hvilken operatør den skal være tillknyttet kan du sende en operatørlogo til deg selv som er tilknyttet en eller annen jallaoperatør i utlandet du aldri kommer til å bruke. Da vil logoen forsvinne.

Skrevet

Det hjelper ikke å sende en blank operatørlogo til noen telefoner. Den oppfattes som en helt hvit logo. Det du må gjøre er å sende en logo som er tilknyttet en annen operatør eller har operatør id 0

Skrevet

cyclo skrev:

Det hjelper ikke å sende en blank operatørlogo til noen telefoner. Den oppfattes som en helt hvit logo.

!

Har du prøvd?På min 3510i virka det fint...Ingen hvit firkant på mobilen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...