Gå til innhold

Starthjelp i lotr

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

og start å flame meg for her kommer noe skikkelige noobespørsmål :D

Jeg og en venn skal spille sammen, men jeg skal være human captain og kompis skal være elf hunter. Vi skal jo spille sammen, og jeg logget meg på en liten tur i går for å se at vi selvfølgelig ikke starter sammen. Er det fryktelig lenge før vi kan møtes for å queste sammen?

Jeg har litt erfaring med wow, men jeg har ikke helt taket på dreads og deeds :innocent:

Vi startet opp i går i noen minutter på en rp-server, men skal nok starte på en normal istedenfor.

Er det noen som har lyst til å opplyse meg litt, for jeg fant ikke noen tråder om det(mulig jeg er blind)?

På forhånd takk :)

Edit: håper emnetittel er bedre nå.

Endret av McDeath
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

og start å flame meg for her kommer noe skikkelige noobespørsmål :D

Jeg og en venn skal spille sammen, men jeg skal være human captain og kompis skal være elf hunter. Vi skal jo spille sammen, og jeg logget meg på en liten tur i går for å se at vi selvfølgelig ikke starter sammen. Er det fryktelig lenge før vi kan møtes for å queste sammen?

Jeg har litt erfaring med wow, men jeg har ikke helt taket på dreads og deeds :innocent:

Vi startet opp i går i noen minutter på en rp-server, men skal nok starte på en normal istedenfor.

Er det noen som har lyst til å opplyse meg litt, for jeg fant ikke noen tråder om det(mulig jeg er blind)?

På forhånd takk :)

8946213[/snapback]

når vennen din kommer til thorins gate etter opplæringsdelen (ca level 5-7). kan han ta en hest til bree. bree er rett ved siden av archet, dær menneske opllæringsdelen slutter.

ved første gangs spilling kan det ta 4-5 timer før dere kan spille i lag. med andre char, tar det en time.(kommer selfølgelig ann på, men de fleste trenger litt tid på og sette seg inn i nye spill).

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...