BlackH Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Vel.. sjekka akkurat, og nå koster det 150kr med automat. Så gratis henting varte dessverre ikke lenge nok (hadde sendt inn en bestilling om det fremdeles hadde vært gratis, men nå får det heller vente).
Goliath Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Kanskje brukeren Komplett kan komme på banen her og redegjøre hendelsen?!
Armitage2 Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Flere som sier de har fått saker 2-3 ganger fra komplett denne uken, men de er jo nedlassa med arbeid. I går hadde de fortsatt ikke fått behandlet ferdig alle ordrene som ble lagt inn i helgen! Så dette med at pakker blir sendt kl 12 er nok litt feil for tiden. Er det sommervikarer som forårsaker kaos der mon tro?
BlackH Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Flere som sier de har fått saker 2-3 ganger fra komplett denne uken, men de er jo nedlassa med arbeid. I går hadde de fortsatt ikke fått behandlet ferdig alle ordrene som ble lagt inn i helgen! Så dette med at pakker blir sendt kl 12 er nok litt feil for tiden. Er det sommervikarer som forårsaker kaos der mon tro? 8953960[/snapback] Tipper ordrene som ikke er behandla ikke er automat-ordrer, har jeg rett? Er bare disse som de sier at vil bli sendt kl 12 eller noe. Og tror også disse prioriteres foran servicepakke.
Aetius Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Snakket med Komplett og fikk vite at gratisbruken av henteboksen på Oslo S skyldes problemer med den og noen brukere har fått ettergitt fraktkostnadene som følge av det.
Spartan Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Skrevet 27. juni 2007 Snakket med Komplett og fikk vite at gratisbruken av henteboksen på Oslo S skyldes problemer med den og noen brukere har fått ettergitt fraktkostnadene som følge av det. 8955508[/snapback] Hvordan kan man få ettergitt noe som aldri var et alternativ (altså det stod null -0- kr) ?
Aetius Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Snakket med Komplett og fikk vite at gratisbruken av henteboksen på Oslo S skyldes problemer med den og noen brukere har fått ettergitt fraktkostnadene som følge av det. 8955508[/snapback] Hvordan kan man få ettergitt noe som aldri var et alternativ (altså det stod null -0- kr) ? 8955907[/snapback] Hva med dersom de på forhånd vet at det er problemer med boksen? Vetta faen, men det var det de sa på telefonen i alle fall.
mysjkin Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Snakket med Komplett og fikk vite at gratisbruken av henteboksen på Oslo S skyldes problemer med den og noen brukere har fått ettergitt fraktkostnadene som følge av det. 8955508[/snapback] Problemer? Som i at varene blir levert alt for raskt? M.
cyclo Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Snakket med Komplett og fikk vite at gratisbruken av henteboksen på Oslo S skyldes problemer med den og noen brukere har fått ettergitt fraktkostnadene som følge av det. 8955508[/snapback] Problemer? Som i at varene blir levert alt for raskt? M. 8968695[/snapback] Problemet var vell sannsynligvis at faktura-systemet deres feilet og gav noen 0 i fraktpris. Brukerene som har fått fraktkostnader som følge av en feil, er vell muligens feilen i seg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå