Gå til innhold

Kjøpe kun key?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei der.

Jeg testet dette spillet hos en kompis og syntes det var temmelig kult. Hadde planlagt å kjøpe det i dag, men lurte på om det var mulig å kjøpe keyen og bare laste det ned en plass?

Er Battlefield 2 jeg snakker om ;-)

Endret av MrVilla
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh? Battlefield 2 Deluxe Edition koster bare 199,- kroner, du får med BF2 retail og ekspansjonspakken; Special Forces.

Å kjøpe kun key koster nesten like mye, her får du cden og to cd-keys samt en cover (lol).

Neida, du kan kjøpe en key hvis du har lyst eller så kan du "trade" (bytte) key mot en BF2 key, men husk det er alltid en fare for at du kan bli lurt/CD-key fungerer ikke osv.

Å laste ned BF2 er jo høyst ulovlig, så det snakker jeg ikke om her. Kjøp heller BF2, skal si at det er verdt alle penga.

Har jo fire BF2 cd-keys, kan jo trade? PM meg og si meg hva du har å gi.

Du KAN låne vennen din sin CD for å installere BF2 på din datamaskin?

Skrevet

Jøss....får man med expansion også? Det var jeg ikke klar. Har ikke sett den deluxe edition noen plass, men skal se om jeg finner den. hadde jo vært fint å hatt hele pakken.

Ser ingen grunn til å laste det ned da jeg uansett ikke kan spille på nettet, og syntes heller ikke at det var noe dyrt, men passet dårlig med å komme meg ut av huset på en stund:)

Tror uansett jeg satser på den deluxe pakken. Takk for tipset. har ikke noe å trade med men tror ikke jeg vil uansett da jeg foretrekker å få spillet med pakke og det hele:)

Skrevet
Det vil du nok, du vil ha det gøy veldig lenge med dette spillet!

8944412[/snapback]

Nei sier du det? Jeg ELSKET spillet saa kjempehoyt den foerste uken jeg hadde det..

... og naa er spillet avinstallert, og kommer ivertfall ikke til aa installerest igjen paa LENGE. ;)

Skrevet

Vel. Man skal aldri si aldri, men jeg og en kompis leter etter et spill vi kan sitte og spille i sammen.

Det må være FPS og mulighet for å kunne spille på lag. Det beste hadde vært co-op via lan mot pc, men det er svært få spill som støtter (og andre færre som er noe bra etter det jeg har lest).

Men BF virket ganske kult så jeg tror jeg tar sjangsen :)

Skrevet
Ser ingen grunn til å laste det ned da jeg uansett ikke kan spille på nettet...

Kjøp deg heller et bra singelplayerspill hvis du ikke kan spille på nett.

BF2 er ett rent onlinespill. Det er ikke gøy i singelplayer mer enn en times tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...