Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg fikk hentet det nye kabinettet på posten i dag og nå har jeg flyttet over alle komponentene til det nye kabinettet og alt ser ut til å fungere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Post bildet av gamle og nye da :) Kanskje jeg blir glad og, alltid glad i å se pc-er. :love:

Gamle^^ :

Gjør dere klare til å le!

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

post-141082-1200434678_thumb.jpg

post-141082-1200434671_thumb.jpg

post-141082-1200434686_thumb.jpg

Er ikke stolt av selve utseende, men er litt stolt av ideen... :!: :!:

Og den nye:

post-141082-1200434697_thumb.jpg

Var en viss forskjell ja... :wee:

Endret av gilera
Skrevet (endret)

Det gamle var hvertfall hjemmemekk de luxe, hadde en viss sjarm da. :p

Det gjør meg glad å fikse på og justere anlegget, og få det til, slik at det blir merkbar forbedring i lyden.

Snille, kosete katter gjør meg svært glad. :)

Denne tråden gjør meg også glad, morro å lese om hva andre folk gleder seg over.

Endret av Lefse
Skrevet
En hyggelig samtale med mamma etter hun kom hjem fra jobb nå i kveld gjorde meg veldig glad. :)

Fortell! :)

Det er ikke noe særlig å fortelle, da. :p Vi bare snakka litt om jobben hennes (vernepleier) og sånne ting, og jeg følte jeg fikk bekrefta at mange av mine synspunkter er "riktige", for å si det på den måten. Var liksom det jeg trengte å høre i dag. :)
Skrevet
Trashtalke min gode venn på teamspeak :)

Hahahaha, det må jeg prøve en gang jeg får real g33k friends. (ingen i område som spiller spill med TS/ventrillo)

Skrevet (endret)
At jeg hadde første kjøretime nå (bil) og sannsynligvis bare trenger 2 ganger til.. + glattkjøring.. :)

Er ikke langkjøring og sikkerhetskurs og landeveiskjøring også obligatorisk?

Jeg blir råglad av å se hvor fint det ble i stua og i gangen etter at vi pusset opp i forrige uke og denne uken :love: Og at det snart er helg! Og så er jeg fryktelig forelsket for tiden, og det er jo ikke å forakte heller :)

Endret av L_C
Skrevet
At jeg hadde første kjøretime nå (bil) og sannsynligvis bare trenger 2 ganger til.. + glattkjøring.. :)

Er ikke langkjøring og sikkerhetskurs og landeveiskjøring også obligatorisk?

Jeg blir råglad av å se hvor fint det ble i stua og i gangen etter at vi pusset opp i forrige uke og denne uken :love: Og at det snart er helg! Og så er jeg fryktelig forelsket for tiden, og det er jo ikke å forakte heller :)

Sikkerhetskurs tak vi på traffikalt grunnkurs

Så tror vi tar lang og landeveiskjøring og mulig bykjøring i samme smelle..

Så den turen blir en 4-5 timers kjøring fra Bardufoss til Finnsnes og tilbake for de som er kjent..

Skrevet

det å våkne opp kl 12 i dag og se at sola skinner som på en vakker vårdag gjorde meg lett til sinns..

Det at livet rett og slett ikke er så ille gjør meg også glad.

Why take life serious, nobody get's out of it alive :p

Skrevet

Jeg blir glad av at det blir lysere og lysere ute for hver dag som går. I dag var det til og med lyst ute da jeg var ferdig på jobb :love: Snart kan vi begynne å gå lange turer i parkområdet igjen ( det er ikke gatelys der)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...