Ståle Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 (endret) Jeg far feilen No package 'gtk+-2.0' found nar jeg prover a installere Ubuntu HomeBakcup Jeg skjonte egentlig ingenting av http://developer.gnome.org/doc/API/2.0/gtk/gtk-building.html er det ikke noen annen mate? Endret 25. juni 2007 av Ståle
Sokkalf™ Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 (endret) Kanskje dette hjelper : sudo aptitude install libgtk2.0-0 libgtk2.0-dev Edit: det der var for Edgy, vet ikke om pakkene er oppdatert til nyere versjoner i Feisty. Du finner det sikkert ut om du søker litt. Endret 24. juni 2007 av Sokkalf^
Ståle Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 Kanskje dette hjelper : sudo aptitude install libgtk2.0-0 libgtk2.0-dev Edit: det der var for Edgy, vet ikke om pakkene er oppdatert til nyere versjoner i Feisty. Du finner det sikkert ut om du søker litt. 8935883[/snapback] stale@ubuntu:~$ sudo aptitude install libgtk2.0-0 libgtk2.0-dev Password: Leser pakkelister ... Ferdig Skaper oversikt over avhengighetsforhold Reading state information ... Ferdig Les utvidet tilstandsinformasjon Oppdater pakkenes status ... Ferdig Skriv utvidet tilstandsinformasjon ... Ferdig Bygger merke-databasen ... Ferdig Disse pakkene er ikke i bruk og vil bli FJERNET: kaffeine kaffeine-xine ksmserver ksvg ksysguard ksysguardd ksystemlog ktorrent kubuntu-artwork-usplash kubuntu-konqueror-shortcuts kwin-style-crystal latex-xft-fonts libavahi-compat-libdnssd1 libexiv2-0.12 libimlib2 libjasper-runtime libjpeg-progs libkexiv2-0 libkipi0 libkpimexchange1 libkscan1 liblockdev1 libmeanwhile1 libopenobex1 libpoppler1-qt libpythonize0 libqt-perl libqt4-core libqt4-gui libqt4-qt3support libqt4-sql librsync1 libskim0 libsmokeqt1 libsqlite0 libtdb1 ncompress ocrad openoffice.org-kde poster psutils pykdeextensions python-all python-all-dev python-dev python-elementtree python-kde3 python-qt4 python2.4 python2.4-dev python2.4-minimal python2.5-dev qca-tls qobex qt4-qtconfig rdiff-backup scim-qtimm skim software-properties-kde speedcrunch vorbis-tools zoo Disse NYE pakkene vil bli installert automatisk: libatk1.0-dev libcairo2-dev libexpat1-dev libfontconfig1-dev libfreetype6-dev libice-dev libpango1.0-dev libpng12-dev libsm-dev libx11-dev libxau-dev libxcursor-dev libxdmcp-dev libxext-dev libxfixes-dev libxft-dev libxi-dev libxinerama-dev libxrandr-dev libxrender-dev x11proto-core-dev x11proto-fixes-dev x11proto-input-dev x11proto-kb-dev x11proto-randr-dev x11proto-render-dev x11proto-xext-dev x11proto-xinerama-dev xtrans-dev zlib1g-dev Disse NYE pakkene vil bli installert: libatk1.0-dev libcairo2-dev libexpat1-dev libfontconfig1-dev libfreetype6-dev libgtk2.0-dev libice-dev libpango1.0-dev libpng12-dev libsm-dev libx11-dev libxau-dev libxcursor-dev libxdmcp-dev libxext-dev libxfixes-dev libxft-dev libxi-dev libxinerama-dev libxrandr-dev libxrender-dev x11proto-core-dev x11proto-fixes-dev x11proto-input-dev x11proto-kb-dev x11proto-randr-dev x11proto-render-dev x11proto-xext-dev x11proto-xinerama-dev xtrans-dev zlib1g-dev 0 pakker oppgradert, 31 nylig installert, 62 skal fjernes og 0 skal ikke oppgraderes. Trenger å hente 14,7MB i installasjonspakker. Etter utpakking vil 119MB bli frigjort. Vil du fortsette? [Y/n/?] Nar jeg soker finner jeg bare programmer som trenger gtk.
Ståle Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 Um.. det virket nar jeg brukte apt-get istedenfor aptitude. Sa da er saken lost, takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå