Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med å formatere. HJELP!


Anbefalte innlegg

Som sagt, har ett kjempe problem.

Første jeg gjorde var å formater til ny xp, men så var det noen filer som mangla, men jeg hoppa bare over de uten å tenke over det, fordi det har funket perfekt før når jeg har gjort det. etter jeg var ferdig med formateringen, så startet maskinen på nytt, Men jeg kunne ikke legge inne noen ting, ikke hadde jeg drivere til noen ting og heller ikke cd-rom. så jeg skulle prøve å formater på nytt.

Men da kom problemet :

INF filen txtsetup.sif er skadet eller mangler. status 32768

(Jeg boota gjennom cd'n når jeg skal formatere)

 

men til slutt fikk jeg oppgradert til vista og det blei litt bedre. men savner xp fordi det er en del feil å sånt med vista, får mye blå skjerm å sånt og de FLESTE driverene mine kan installeres på vista.

 

Noen som har en liten anelse på hva jeg må gjøre? takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sorry for seint svar. men mista internetten våres i ett åar dager... joda, har prøvd

med flere cd'r eks 3 forskjellig xp cd med sp 1. og 1 annen med sp 2 på... men problemet er jo att når jeg booter den opp gjennom cd'n så vil den ikke formater pga INF filen txtsetup.sif er skadet eller mangler. status 32768

så da bare restarter den seg selv. :realmad::wallbash:

Lenke til kommentar
sorry for seint svar. men mista internetten våres i ett åar dager... joda, har prøvd

med flere cd'r eks 3 forskjellig xp cd med sp 1. og 1 annen med sp 2 på... men problemet er jo att når jeg booter den opp gjennom cd'n så vil den ikke formater pga INF filen txtsetup.sif er skadet eller mangler. status 32768

så da bare restarter den seg selv.  :realmad:  :wallbash:

8946472[/snapback]

 

 

Prøv reparer option når du booter med XP cd'en :)

Lenke til kommentar
sorry for seint svar. men mista internetten våres i ett åar dager... joda, har prøvd

med flere cd'r eks 3 forskjellig xp cd med sp 1. og 1 annen med sp 2 på... men problemet er jo att når jeg booter den opp gjennom cd'n så vil den ikke formater pga INF filen txtsetup.sif er skadet eller mangler. status 32768

så da bare restarter den seg selv.  :realmad:  :wallbash:

8946472[/snapback]

 

 

Prøv reparer option når du booter med XP cd'en :)

8951343[/snapback]

 

Feil i bios... bytt maskina !!

 

Syntax error---does not compute--- restart evil mother fucker----

Lenke til kommentar

hehe.. kan prøve det dere sa.. får ikke gjort det får ikveld. pga jobb å sånt,.. hehe men får je det itte til så kan det hende je kjøper ny å je,:p men skal iallfall prøve først :) gir mei ikke så lett... jaja driter i om alt blir borte, har ikke noe spennende der any way.

Lenke til kommentar

har prövd Start -> kjør -> cmd : kommando: format C:

Det funker ikke. ddet skjer ingen ting.

Når jeg pröver å formatere å den feil rapporten kommer, står det ikke noe om hvor den fila ligger henn heller. står kun det som er nevnt för her. Har ptövd cd'n så vidt det er, skjönte ikke helt den, men skal ikke gi mei så lett da. :p

rulator -> er bare ett gamelt OS på maskina, likte bare ikke vista, så xp FTW :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...