Gå til innhold

Hva kan du bruke 50-øringer til?

miniPOK

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
:D Hei! Her kommer eit VELDIG seriøst innlegg! Er det noen som har gode forslag til hva du kan bruke 50-øringer til?? :cool: Endret av miniPOK
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan faktisk nekte å ta betalt hvis det er over 20 mynter av samme type, men å betale 750 kr i 20stk av hver mynt hadde vært sinnsykt morsomt. Ikke kunne de nekte deg å betale heller:

Skrevet

Det var en liten unge som var på Lefdal en gang og skulle kjøpe seg playstation-spill. Så han hadde da en høvding, en del 50-øringer, enkroninger, noen tiere, litt femmere og et par 20-kroninger. så han fyren i kassa nekta han å ta imot pengen. Så moren til den kid'n rapporterte det og fyren som nekta å ta imot pengene fikk sparken og kid'n fikk spillet gratis som erstatning :dribble:

Skrevet
En høvding er som regel en tusing, men hva var den i ditt eksempel? En hundrings?

8930530[/snapback]

Hmm... Kompisen min fortalte meg at en høvding var en hundrelapp :dontgetit:

Men da husker jeg sikkert feil, eller så er kompisen min tard.... øhh. han er tard ja :p

Skrevet

Grr. :p Hvorfor plage folk med altformye 50-øringer? Det er bare plagsomt å sitte i kassa og måtte drive å telle allesammen. Veksle dem for guds skyld.

Skrevet (endret)
Grr. :p Hvorfor plage folk med altformye 50-øringer? Det er bare plagsomt å sitte i kassa og måtte drive å telle allesammen. Veksle dem for guds skyld.

8930757[/snapback]

Så det er altså bedre at den du veksler med (banken, en kompis, etc, etc) må irritere seg blå med å telle 50-øringene enn at en butikkansatt skulle gjort det samme?

:!:

Endret av IQ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...