Gå til innhold

22" vs. 24"


Anbefalte innlegg

Har en 22" idag men lurer på å skaffe meg en 24" pga. full HD. Merke eller pris spiller egentlig ingen rolle. Vet at større oppløsning krever mer av skjermkortet og når en 22" klarer 1680x1050 og en 24" klarer 1920x1200 så sier det seg selv at økning av skjermstørelsen vil kreve mer av samme skjermkort. Noen tanker rundt dette eller noen som har gått opp et hakk og har erfaringer med det?

 

Mvh Wunder for alle svar/tanker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøt så stor skjerm du har råd til, jeg har 24" og vil ha større, stor skjerm er digg til spill

8933071[/snapback]

Hva man har råd til er egentlig uinteresant, hva som fungerer best og hva som er behagelig i forhold til hvor lang avstand det er mellom gluggene dine til skjermen er mer interesant. Jeg personlig kunne kjøpt en 30" men vil ikke ha det da avstanden blir for liten.

Lenke til kommentar
kjøt så stor skjerm du har råd til, jeg har 24" og vil ha større, stor skjerm er digg til spill

8933071[/snapback]

Hva man har råd til er egentlig uinteresant, hva som fungerer best og hva som er behagelig i forhold til hvor lang avstand det er mellom gluggene dine til skjermen er mer interesant. Jeg personlig kunne kjøpt en 30" men vil ikke ha det da avstanden blir for liten.

8933504[/snapback]

 

jeg sitter 50cm unna en 24" og vil ha større skjerm, bedre forklart?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...