Gå til innhold

HJELP meg med pusene mine


Anbefalte innlegg

jeg trenger råd om kattene mine!

 

jeg har hatt to katter som er brødre i et år nå, så fikk vi en ny liten pus. de er ikke så veldig villig til å godta han nye, og jeg vet ikke om jeg skal blande meg inn eller la de holde på?? vil ikke gjøre noe feil...

 

PLEASE HELP=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må bare ta tiden til hjelp. Gi de gamle kattene like mye oppmerksomhet som den lille, og gi babykatten en egen matskål. Det kan ta lang tid før de aksepterer hverandre, men du bør kunne se forskjell etter to-tre uker. Det tok nesten et halvt år før mine to aksepterte hverandre.

Lenke til kommentar
jeg trenger råd om kattene mine!

 

jeg har hatt to katter som er brødre i et år nå, så fikk vi en ny liten pus. de er ikke så veldig villig til å godta han nye, og jeg vet ikke om jeg skal blande meg inn eller la de holde på?? vil ikke gjøre noe feil...

 

PLEASE HELP=)

8926317[/snapback]

kattene mine var ikke (er ikke)100% venner det kan også hende at de aldri blir *lekekamerater* men pass på så den ''nye'' katten ikke blir 'mobbet'' av de andre to få de til å forstå at den nye pusen er her for og bli, og behandle kattene likt, katter er også sjalue! mvh erfaren katteholder

Lenke til kommentar
jeg trenger råd om kattene mine!

 

jeg har hatt to katter som er brødre i et år nå, så fikk vi en ny liten pus. de er ikke så veldig villig til å godta han nye, og jeg vet ikke om jeg skal blande meg inn eller la de holde på?? vil ikke gjøre noe feil...

 

PLEASE HELP=)

8926317[/snapback]

kattene mine var ikke (er ikke)100% venner det kan også hende at de aldri blir *lekekamerater* men pass på så den ''nye'' katten ikke blir 'mobbet'' av de andre to få de til å forstå at den nye pusen er her for og bli, og behandle kattene likt, katter er også sjalue! mvh erfaren katteholder

8927099[/snapback]

 

men åssen vet jeg om han blir mobbet? de freser jo til han, men er det mobbing?

Lenke til kommentar
jeg trenger råd om kattene mine!

 

jeg har hatt to katter som er brødre i et år nå, så fikk vi en ny liten pus. de er ikke så veldig villig til å godta han nye, og jeg vet ikke om jeg skal blande meg inn eller la de holde på?? vil ikke gjøre noe feil...

 

PLEASE HELP=)

8926317[/snapback]

kattene mine var ikke (er ikke)100% venner det kan også hende at de aldri blir *lekekamerater* men pass på så den ''nye'' katten ikke blir 'mobbet'' av de andre to få de til å forstå at den nye pusen er her for og bli, og behandle kattene likt, katter er også sjalue! mvh erfaren katteholder

8927099[/snapback]

 

men åssen vet jeg om han blir mobbet? de freser jo til han, men er det mobbing?

8928100[/snapback]

Neh... Ville tro det bare er en liten maktkamp..

Må jo vise hvem som er sjefen?

:xmas:

Lenke til kommentar
Du må bare ta tiden til hjelp. Gi de gamle kattene like mye oppmerksomhet som den lille, og gi babykatten en egen matskål. Det kan ta lang tid før de aksepterer hverandre, men du bør kunne se forskjell etter to-tre uker. Det tok nesten et halvt år før mine to aksepterte hverandre.

8926800[/snapback]

Enig. Akuratt likt da vi fikk en liten pus. De to eldste var ikke særlig glad i ham.

Men nå går det helt fint! :)

Lenke til kommentar
Du må bare ta tiden til hjelp. Gi de gamle kattene like mye oppmerksomhet som den lille, og gi babykatten en egen matskål. Det kan ta lang tid før de aksepterer hverandre, men du bør kunne se forskjell etter to-tre uker. Det tok nesten et halvt år før mine to aksepterte hverandre.

8926800[/snapback]

Enig. Akuratt likt da vi fikk en liten pus. De to eldste var ikke særlig glad i ham.

Men nå går det helt fint! :)

8930672[/snapback]

 

godt å høre=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...