frowen Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Hei. Jeg husker når jeg lasta ned ubuntu edgy så lasta jeg ned en stor img-fil. denne var lett å brenne og alt gikk fint. Men da jeg skulle laste ned nye feisty så så jeg at det var mange filer og ingen img Dette gjelder også PClinuxOS07. Så hvordan skal jeg brenne disse på cd/dvd for å få prøvd systemet? takker for svar
frowen Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Skrevet 22. juni 2007 (endret) Jeg kan jo legge med et bilde av hva som kom ut av ubuntu 7.04-rar'fila: EDIT: Begynner å laste ned Fedora 7 med torrent nå, og ser da at filene i torrenten er en random fil og en iso-fil. Stemmer det? Endret 22. juni 2007 av frow
rocknrolf77 Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Du har lasta ned image fila, men det ser ut som filbehandleren i vista viser deg innholdet direkte. En rimelig forvirrenende funksjon spør du meg. Som regel skal man jo montere eller brenne ut en image fil. Prøv bare å finne image fila med ett brenneprogram istedenfor
frowen Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Skrevet 22. juni 2007 ja det hørtes da merkelig ut. Men jeg har prøvd med brenneprogram ja, finner ingen img, cue, iso osv.
Dy§no Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Frow: Image filen du har lastet ned skal ikke pakkes ut eller åpnes med rar(selv om vista sikkert har satt rar som programmet ISO filer skal åpnes i). Last ned filen og brenn den direkte med feks nero, ikke noe mer.
frowen Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Skrevet 22. juni 2007 du er smart du ;D ser på properties at det står WinRAR Archieve (.iso) elns
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå