Gå til innhold

Rapport fra DreamHack


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egne jentelag og turneringer er jo normalt i mange andre sporter. Hvorfor skulle det være annerledes i "esporter"?

8934616[/snapback]

 

Enig. Men må bare nevne at det er utrolig bra at jenter såvidt begynner å snuse litt på denne sporten. Syns selv det er utrolig morsomt å spille CS 1.6 med jenter, er noe helt annet enn å spille med svette gutter ;)

Lenke til kommentar

Tullete å håntere det stoffet på den måten. Det er kult, men skal du først holde på med det ta forhånds regler da man.

8938544[/snapback]

 

Det er helt idiotisk, de burde gå foran som gode eksempler og bruke verne-hansker i det minste.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Dreamhack er ikke "bedre" enn TG på LAN delen.

Som andre har vært inne på derimot, har Dreamhack større plass å boltre seg på.

Denne ekstra plassen gjør at standdelene deres blir imponerende.

 

Det er undertegnedes mening ;)

Lenke til kommentar
Egne jentelag og turneringer er jo normalt i mange andre sporter. Hvorfor skulle det være annerledes i "esporter"?

8934616[/snapback]

 

Fordi det er godtatt at det er en generell forskjell i snitt på fysisk styrke mellom menn og kvinner.

Men det er ikke godtatt at det er en generell forskjell i snitt på i finmotorikk, responstid og intelligens mellom menn og kvinner - rett meg hvis jeg tar feil.

Av denne grunn bør det derfor ikke være forskjell i konkurranser hvor disse kvaliteter bestemmer ytelsen til en person i en konkurranse, enten det eller så bør det for faen være lov å si at det er en forskjell på menn og kvinner på disse områdene også! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det er som spirre sier. Jentene ligger ett par hakk under gutta skill-messig. Selvfølgelig, det finnes unntak, men det er desverre slik. Derfor blir det bedre å ha en egen konkuranse, slik at flere jenter får prøvd seg, og flere vil kunne spille på høyere nivå.

8931888[/snapback]

Personlig skulle jeg ønske det var flere jenter enn gutter som spilte dataspill, men når det er sånne latterlige ting som dette som må til for å lokke de få jentene som spiller til å spille kan en heller bare la være.

 

Tror dere en konkurranse hvor jenter ikke fikk lov å være med hadde blitt akseptert - fordi "jenter er så dårlige at de ødelegger konkurransen" på samme måte som at gutter er for god og ødelegger for jenter, som dere sier selv?

Hvor langt ned i støvet er en villig til å bøye seg for at jenter skal bli med på leken? Hvis de vil være med får de stille på samme nivå med samme regler som alle andre.

Lenke til kommentar
Som dere ser på bilde på denne siden:

http://www.hardware.no/nyheter/begivenhet/...amhack_/40663/3

 

Så skal det ikke mye til at vis han fyren som heller oppi den flaska, vis han er bare bitte litt uheldig så har ikke han noe fingre igen.

 

Tullete å håntere det stoffet på den måten. Det er kult, men skal du først holde på med det ta forhånds regler da man.

8938544[/snapback]

 

Har du håndtert flytende nitrogen noen gang? Å søle litt (sågar mye) over henda er uproblematisk. Det verste er stort sett om det blir igjen en dråpe som ikke renner av, det svir. Og hånda kan bli litt rød og kald, man er milevis fra å "ikke ha noen fingre igjen".

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Har du håndtert flytende nitrogen noen gang? Å søle litt (sågar mye) over henda er uproblematisk. Det verste er stort sett om det blir igjen en dråpe som ikke renner av, det svir. Og hånda kan bli litt rød og kald, man er milevis fra å "ikke ha noen fingre igjen".

 

AtW

Har du ikke sett det på film? Det er klart at fingrene dine ikke kan overleve at du søler ln2 på dem.

:p

Lenke til kommentar

Tullete å håntere det stoffet på den måten. Det er kult, men skal du først holde på med det ta forhånds regler da man.

8938544[/snapback]

 

Det er helt idiotisk, de burde gå foran som gode eksempler og bruke verne-hansker i det minste.. :thumbdown:

8939048[/snapback]

 

Om du gir meg en beholder med Flytende -nitrogen så skal jeg ta hånden min og sprute litt av det på deg, du kommer ikke til å ha noen skade, og jeg kommer til å ha alle fingrene mine intakte. Derimot om jeg lar hånden ligge en stund, eller heller beholderen sakte ut over hånden din, så kan det skje gærne ting etter noen sekunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...