Gå til innhold

Noen her som spiller cs-css med vista?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at det fungerer fint, dog det oppstår problemer som ikke har oppstått i XP - så det er ikke alle Vista-problemer du får like god support på.

Skrevet
Jeg vet at det fungerer fint, dog det oppstår problemer som ikke har oppstått i XP - så det er ikke alle Vista-problemer du får like god support på.

8920196[/snapback]

ok. takk for svar jooakim. Kan du si litt om hvordan problemer som oppstår i vista men ikke i xp? Og er det på client eller server siden?

Skrevet

Server-side har ikke problemer med å ha "Vista-folk" inne. Jeg vet ikke hvor bra det er å ha en server kjørende på en Vista-boks, men tviler på at det er fungerer så bra.

De fleste probleme Vista-brukere får, er FPS- og kræsj-problemer, noe som har med at Vista er mer ressurs-krevende å gjøre. :)

Skrevet
Server-side har ikke problemer med å ha "Vista-folk" inne. Jeg vet ikke hvor bra det er å ha en server kjørende på en Vista-boks, men tviler på at det er fungerer så bra.

De fleste probleme Vista-brukere får, er FPS- og kræsj-problemer, noe som har med at Vista er mer ressurs-krevende å gjøre. :)

8920262[/snapback]

ok. FPS problemer skal jeg nok komme meg rundt. For det første så blir det nok et rimelig high end system, og for det andre, når det gjelder css så blåser jeg fullt i eye candy.. Spiller det i dag på 800x600 res og low/med på de fleste detaljer. Eneste som betyr noe for meg i cs er flyt og fart ikke hvordan det ser ut :)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Jeg har 100fps og sliter ikke med FPS. Har vista home B.

Har hatt FPS på 6.1 en gang, men det løste seg selv.

Flere sier at Vista er dårligere en XP så langt. Men for meg har jeg kun funnet fordeler. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...