Gå til innhold

Tips til homebrew spill?

Thor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg skal om en uke til sverige og trenger litt underholdning på min psp. Jeg er ikke ute etter emulatorer til konsoller men spill. Hva kan du foreslå? Liker spesielt plattformspill som mario

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

luminex er ganske artig. Det finnes mariospill også, bare søk på mario på dl.qj.net eller noe sånt.

Ta også en titt i homebrew games kategorien der og sorter etter ratings eller downloads.

Skaff deg Irshell også hvis du ikke har det. Er ikke et spill, men veldig nyttig fordet.

edit: Super mini mario V3

Endret av BigFatty
Skrevet

Husker ikke, men du kan gjøre det manuelt ved å flytte over mappene på PCen også flytte de tilbake i den rekkefølgen du vil ha. Kan hende det går ann å flytte de til en annen mappe på mem sticken også tilbake igjen også.

• 3 uker senere...
Skrevet

Ok, er det samme hvilken emulator man har på det Super Mini Mario V3 spillet du la ut ?

Jeg har lasta ned Daeduals R12 og NesterJ, hva kan man spille på de?

Skrevet

Super mini mario er et eget homebrew, ikke et NES rom eller lignende.

Med Daeduals R12 kan du spille nintendo64 spill, og med NesterJ kan du spille NES(super mario 1 osv.)

Skrevet

Ja.

Hvis spillet henger seg opp på starten der det står "patience, this could take a while" kan du prøve å legge det i game, og kjøre pbp fila manuelt med irShell(for du har vel irShell?)

Skrevet (endret)

Jeg har iRshell, men vet ikke hvordan jeg skal få det til å funke, la det i PSP/GAME mappa først, og siden i PSP/GAME150, men det funker fortsatt ikke..

Står bare corrupted data..

Det står Corrupted data på iRshell, Lua Player og Super Mini Mario spillet..

Men jeg fikk Daeduals til å funke, deilig med Rampage på PSP..

Endret av marvol
Skrevet

Nei. Men hvis du hadde kjørt 1.5 og hadde devhook installert fra før kunne du ha kjørt devhook fra IRshell med et stilig ikon.

Men OE trenger ikke devhook så.

Skrevet

Men skal jeg installere 1.5 versjonen eller 2.71?

Er litt redd for å bricke..

Og hvorfor kjører ikke Daeduals normalt, PSP'en bare skrus av når jeg kjører det..

Skrevet

Du kan ikke bricke med bruk av vanlig homebrew som irshell. Og iallefall ikke ved å installere det.

Bruker selv 1.5 versjonen av irshell. Prøv den først.

Skrevet

Om du har OE skal du følge 1.5 manuelet.. Hørt at man kan få problemer om man bruker devhook og OE, så aldri gjør det, tror man kan bricke ved også det. Og man kan alltid bricke om man bruker homebrew, noen homebrew skriver til flashen.. Og om du setter det opp feil så får du brick.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...