Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har b2c, drit selskap internett, egentlig har jeg 1,5 Mb linje, men til vanlig alt fra 700 til 1600 kb/s. Det klikker hver 30 sec, å spille online spill har blitt umulig, det er mareritt å se kortfilmer på Youtube. Avtalen vår går ut i Oktober. MÅ JEG VIRKELIG tåle denne driten helt fram til oktober? Hva skal jeg gjøre? Har sendt dem over 20 email i de siste 2 dagene, uten en enste svar... DE svarer ikke engang... Fyfaen, Måtte de gå konkusj

 

EDIT: Beklager for dobbel Post, var ikke meningen.. ble bare frustrert over B2C.. :mad::thumbdown:

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har b2c, drit selskap internett, egentlig har jeg 1,5 Mb linje, men til vanlig alt fra 700 til 1600 kb/s. Det klikker hver 30 sec, å spille online spill har blitt umulig, det er mareritt å se kortfilmer på Youtube. Avtalen vår går ut i Oktober. MÅ JEG VIRKELIG tåle denne driten helt fram til oktober? Hva skal jeg gjøre? Har sendt dem over 20 email i de siste 2 dagene, uten en enste svar... DE svarer ikke engang... Fyfaen, Måtte de gå konkusj

8917096[/snapback]

Du kan jo benytte deg av kjøps lov eller noe. Vis du har en kontrakt og du ikke får det som står i den eller det ikke er som det skal, kan du vel sende an mail til forbruker rådet eller noe. :hmm:

 

Ikke helt mitt ekspert felt :innocent: prøver bare og hjelpe :)

Lenke til kommentar

Lest denne?: http://www.dn.no/privatokonomi/article1119...l=article_title

 

De er mest sannsynlig konkurs neste uke....så du bør nok ut å lete etter ny internett leverandør...

 

Det er trolig bare et spørsmål om tid før strøm- og telefoniselskapet B2C er en saga blott. Brønnøysundregistrene har varslet at dersom ikke selskapet får på plass revisor og et gyldig styre innen utgangen av neste uke, blir selskapet tvangsoppløst
Endret av myhken2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...