Demantios Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Japp, skulle gjerne hatt noe på norsk men. Jeg er egentlig flink i engelsk, men når jeg leser engelsk så kjeder jeg meg som regel og begynner å tenke på andre ting og får dermed ikke med meg innholdet. Men finnes det ikke på annet så leser jeg likevel Holder meg unna bukta, bedre å lese på papir
Seth_pua Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Begynn med, som mange andre nevnte, David Shade. Har lest en av online-bøkene hans.. Hvis jeg husker rett så var det "How to give women screaming orgasms" eller noe i den duren. Veldig bra starter-bok med en del teknikker, og noe basic teori. Husker ikke url'en til David Shade, men den finner du nok fort med et google-søk. Ellers finnes den også i en sjørøverbukt nær deg. Trenger ikke søke etter url'en til David Shade når jeg har et samarbeid med han. Bare å spørre meg jo "How to give women wild screaming orgasms" er bok nummer to i rekken hans. Det er ikke den boken man burde begynne med, med mindre man allerede har god kjennskap til kvinnelig seksualitet og hvordan det ligger ann. Jeg vil faktisk ikke anbefale folk å begynne med å lære seg teknikker før man har en del innsikt på det område. Men jeg skal få skrivd ned alle bøkene jeg har når jeg kommer hjem
Seth_pua Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Fant ut at det går ann å se bestilling historikk på bokkilden, så jeg kan poste en liten liste nå Jeg begynner med de bøkene jeg anbefaler sterkest også følger listen etter det Sex God Method - Daniel Rose (E-bok) Secrets of Female Sexuality - David Shade (E-bok) Give woman wild screaming orgasms - David Shade (E-bok) White Tiger Tantra - Steve Piccus (DVD) The Manual - David Shade (Denne er veldig avansert og krever nok at du leser mer om hypnose enn kun selve boka) (E-bok) Superhotsex - Tracey Cox Kunsten å elske med en kvinne - Lou Paget Orgasme - Nicci Talbot Mer sex, ja takk - Gro Isaksen Kama sutra - (husker ikke forfatter, men jeg har den "moderne" verson) Sensuell Massasje - Nicole Bailey Spør Gro om sex - Gro Isasken Det er de bøkene som er aktuelle når det kommer til å lære mer om sex for menn som jeg vil nevne. Det finnes utallige flere bøker, men det meste blir dekt gjennom de nevnte bøkene. Kan jo nevne et lite ps til folk: ALDRI kjøp sånne minibøker om sex, en dorull er verdt mer penger. With love Seth Endret 4. mars 2009 av Seth_pua
Smurstafa Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Takk for listen, Seth! Definitivt noen av disse bøkene som skal befinne seg i bokhylla i nær fremtid.
Demantios Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Nice! Og mange takk Finner ikke så mange av dem men. Ihvertfall så ligger Secrets of Female Sexuality og Kunsten å elske med en kvinne i handlekurven nå. The Manual skipper jeg, samme med superhotsex. Leser Tracey Cox - Hot Sex for tida, så det får holde. Resten av dem i toppen der finner jeg ikke Endret 4. mars 2009 av Demantios
Seth_pua Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Oppdatert listen nå men om det er ebok, dvd eller vanlig bok. Alle bøkenen det ikke står nevnt noe bak har jeg kjøpt gjennom bokkilden.no
Demantios Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Da har jeg lagt inn en liten bestilling. Blei endel revet med, men blei reddet av usikre leveringstider
Gjest Guest_scarface_* Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hei, begynner å bli interessert i det som står på tråden. Jeg leste nettopp "Double your dating with women" av David Deangelo og jeg likte den veldig godt. Jeg har jo ikke akkurat greie på om dere som er erfarne i gamet synes den er bra, men jeg lærte vertfall noe nytt. Uansett så lurer jeg på om det er noen standard bøker jeg bør lese. Hva er topp 5 lista som bør leses mener dere? Jeg har lest litt på the game. Synes den var grei nok. PS. skal få meg fast bruker. Venter på bekreftelsesemail;)
mirgrot Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hei, begynner å bli interessert i det som står på tråden. Jeg leste nettopp "Double your dating with women" av David Deangelo og jeg likte den veldig godt. Jeg har jo ikke akkurat greie på om dere som er erfarne i gamet synes den er bra, men jeg lærte vertfall noe nytt. Uansett så lurer jeg på om det er noen standard bøker jeg bør lese. Hva er topp 5 lista som bør leses mener dere? Jeg har lest litt på the game. Synes den var grei nok. PS. skal få meg fast bruker. Venter på bekreftelsesemail;) Av bøker: Eckhart Tole(eller no sånt) - the power of now Dr. Anthony - Ultimate Secrets of Total selfconfidence Av filmer: Tim's total Flawless Natural Method The Jeffy Show Tyler Durden; The Blueprint Decoded Etter dette er det erfaring som teller!
Suburbian Hero Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Etter dette er det erfaring som teller! Akkurat det kan det settes tvil på, siden det er så mye materiale der ute. Enten det er inner game, vanlig game eller noe helt annet. Jeg fikk sjokk av alt det som ligger der ute, spesielt etter David D. forslo hva man skal jobbe med i On Being A Man. Skulle tro en trengte et busslass med materiale, må jo KJ som bare søren for å få alt det til. Tror jeg ikke skal prøve å finne materiale noen gang igjen. Det er for vanskelig å skille ut alt nyttig og unyttig, så jeg holder meg til det jeg har nå...
GardinFantomet Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Etter dette er det erfaring som teller! Akkurat det kan det settes tvil på, siden det er så mye materiale der ute. Enten det er inner game, vanlig game eller noe helt annet. Litt uenig der, jeg merker selv at det blir bedre og bedre for meg jo mer erfaring jeg får. Har ikke akkurat drevet på så lenge, så det kan jo være at det er selvtilliten som vokser.
hfthomas Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Etter dette er det erfaring som teller! Akkurat det kan det settes tvil på, siden det er så mye materiale der ute. Enten det er inner game, vanlig game eller noe helt annet. Jeg fikk sjokk av alt det som ligger der ute, spesielt etter David D. forslo hva man skal jobbe med i On Being A Man. Skulle tro en trengte et busslass med materiale, må jo KJ som bare søren for å få alt det til. Tror jeg ikke skal prøve å finne materiale noen gang igjen. Det er for vanskelig å skille ut alt nyttig og unyttig, så jeg holder meg til det jeg har nå... så, du har fått mye ut av on being a man? begynt på deep inner game da?
Touchdown Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 En farlig ting med å bli KJ er at man kan bygge opp et falskt selvbilde av seg selv, som man blir redd for å miste. Pga du kan haugevis av teori ser du (og andre) på deg som en sjekkeguru, som fører til AA / dårlig state pga frykt av å ødlegge dette selvbildet. Det kan også være at du finner noe stoff som du tenker er logisk og killer-teori, men ikke funker for deg når du faktisk praktiserer det. Derfor er erfaring veldig bra når man skal finne nytt stoff. Man blir fortere klar over SP når man ser gjennom gårsdagens happening / legger ut FR's, og dermed kan finne frem til nyttig teori rundt disse punktene.
Suburbian Hero Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 GardinFantomet: Mente ikke at erfaring er dårlig, tvert imot. Men det er så mye materiale der ute at enhver som driver/vil drive med dette skal få finne det som best passer for den personen. Selv om jeg synes Flawless Natural virker best, så kan noen mene at MM er best for dem. Det var poenget mitt spax: Kommet til kapitel 7, satser på å være ferdig i morgen. Da tar jeg en liten pause fra alt som er materiale, og prøver å implentere det nye jeg har lært. Selv om noe av det er alleredde festet til underbevisheten min, så vil jeg teste noen ting derifra. Noen ting er ganske bra, men føler det blir dumt å sitte og analysere filmer og bøker for ting som kan "hjelpe" meg. Blir for drøyt å se Gladiatoren og dermed vurdere mannfaktorene i hovedperson. Satser på å begynne medDeep Inner Game innen to uker. Touchdown: Godt poeng det der, er derfor jeg er redd for å "overlese" meg på PUA-materiale. Jeg prøver ut ting hele tiden, og jobber mot et bestemt mål nesten alltid. AA er faktisk noe jeg oppelvde i dag, som forhindret meg i noe jeg ville prøve... men snakket med Mido her og han ga meg noen gode pekepinn på hva jeg bør gjøre. Tror jeg skal ta med meg det du sa videre
GardinFantomet Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Det poenget var vanskelig å finne, SasaB! Er vel bare jeg som er trøtt...
Suburbian Hero Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Det poenget var vanskelig å finne, SasaB! Er vel bare jeg som er trøtt... Sorry, skrev mellom linjene eller noe. Er trøtt sjæl...
hfthomas Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 spax: Kommet til kapitel 7, satser på å være ferdig i morgen. Da tar jeg en liten pause fra alt som er materiale, og prøver å implentere det nye jeg har lært. Selv om noe av det er alleredde festet til underbevisheten min, så vil jeg teste noen ting derifra. Noen ting er ganske bra, men føler det blir dumt å sitte og analysere filmer og bøker for ting som kan "hjelpe" meg. Blir for drøyt å se Gladiatoren og dermed vurdere mannfaktorene i hovedperson. Satser på å begynne medDeep Inner Game innen to uker. Såpass ja, da har du jo fått sett mye på kort tid :O ja, veldig greit å ta en pause fra et sånt program. blir veldig fort for mye. noe fester seg til underbevistheten, og noe må øves inn, sånn er det bare ja, det med de filmene synes jeg er litt spesielt. de nevner 5 filmer i deep inner game og, jeg så bare en av dem. De filmene er mer til hjelp for at det skal være lettere å forstå hva de mener, det er ingen vits å se de hvis man skjønner akkurat hva de prater om.
Suburbian Hero Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Såpass ja, da har du jo fått sett mye på kort tid :Oja, veldig greit å ta en pause fra et sånt program. blir veldig fort for mye. noe fester seg til underbevistheten, og noe må øves inn, sånn er det bare ja, det med de filmene synes jeg er litt spesielt. de nevner 5 filmer i deep inner game og, jeg så bare en av dem. De filmene er mer til hjelp for at det skal være lettere å forstå hva de mener, det er ingen vits å se de hvis man skjønner akkurat hva de prater om. Tja, ikke så mye da Brukt ca. 1 time per dag på det i 5 dager nå. Husker jeg pløyde gjennom Flawless Natural på 2 1/2 dag, men da gikk jeg virkelig inn for det. Andre gangen gikk det betydelig tregere pga notater... Ja, jeg vurderer ikke å se filmene. Da er det mer gøy å prøve det i praksis, og se om du skjønner det slik. Hvis ikke, så kan man alltids ofre litt tid for å perfeksjonere det ved hjelp av alt som bøker om Jenna Jameson, filmer som The American Pimp osv. Slike titler sitter igjen Endret 4. mars 2009 av SasaB
Drunk_Panda Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) trenger muligens noen råd her... er ei på butikken i nærheten her som jeg har begynt å få et godt øye til, vi har småflørtet litt når jeg har handlet, uansett, hun spør av og til om hvordan helgen var. Uansett jeg tolker dette som IOI's så jeg har prøvd å være litt frempå. Syklet hjem fra jobb i stad, møtte på henne tilfeldigvis og stoppet og slo av en prat. Som jeg alltid pleier trives jeg best i daygame egentlig, så jeg snakket forsåvidt om det meste og hun lo en del. Spurte om hun ville finne på noe en dag. Hun spurte om det var en date, hvorav jeg sa, nei, liker ikke å kalle det date, bare en vanlig dag i byen Hun er akkurat ett år eldre enn meg, så hun var litt skeptisk pga det (Jeg er 20, hun 21) hun sa hun skulle tenke på det siden hun vistnok hadde en tendens til å gå for fort frem med folk (noe jeg skjønner, herregud så henne for første gang for 1 uke siden), så skal jeg bare fortsette å holde den flørtende tonen og være som jeg har vært hittil, og heller ikke nevne noe om hun har bestemt seg, eller har folk her noen andre tips? Jeg har også 2 andre jeg gjerne kunne gått videre med, men når jeg ser en mulighet til å bli bedre kjent, ser jeg ikke grunnen til å ikke prøve Endret 4. mars 2009 av Drunk_Panda
Chasseur Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 trenger muligens noen råd her... er ei på butikken i nærheten her som jeg har begynt å få et godt øye til, vi har småflørtet litt når jeg har handlet, uansett, hun spør av og til om hvordan helgen var. Uansett jeg tolker dette som IOI's så jeg har prøvd å være litt frempå. Syklet hjem fra jobb i stad, møtte på henne tilfeldigvis og stoppet og slo av en prat. Som jeg alltid pleier trives jeg best i daygame egentlig, så jeg snakket forsåvidt om det meste og hun lo en del. Spurte om hun ville finne på noe en dag. Hun spurte om det var en date, hvorav jeg sa, nei, liker ikke å kalle det date, bare en vanlig dag i byen Hun er akkurat ett år eldre enn meg, så hun var litt skeptisk pga det (Jeg er 20, hun 21) hun sa hun skulle tenke på det siden hun vistnok hadde en tendens til å gå for fort frem med folk (noe jeg skjønner, herregud så henne for første gang for 1 uke siden), så skal jeg bare fortsette å holde den flørtende tonen og være som jeg har vært hittil, og heller ikke nevne noe om hun har bestemt seg, eller har folk her noen andre tips? Jeg har også 2 andre jeg gjerne kunne gått videre med, men når jeg ser en mulighet til å bli bedre kjent, ser jeg ikke grunnen til å ikke prøve Forskjellen på en på 20 og ei på 21 er sånn ca 0. Likte egentlig svaret ditt om det var det en date eller ikke - men det kommer jo ann på hva du selv mener det er. Men så, for å spørre, har du fått igang noe kino(kroppskontakt?) Det er overaskende enkelt på folk som jobber i butikk. Når du gir a penga, bare er du raskt borti hånda hennes, og så videre. Ta en rask håndlesing? Avhengig av tonen deres i mellom du kan få mye moro ut av det. Kjør på, og vis at det ikke er noe farlig for deg om hun vil mer eller ikke, så blir det nok bra. Uansett har du jo to andre, som jeg ville vurdert å varme opp litt. Synes selv det alltid går best med en dame når jeg fokuserer på en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå