Gå til innhold

Stikker.no - Erfaringer å dele?

Strat90

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har erfaringer med kjøp (av strenger, i hovedsak) fra denne siden? Jeg tenkte jeg kunne spørre i gitartråden, men siden de også selger stikker tenkte jeg kanskje at trommerne på forumet også kanskje visste noe :)

De har meget hyggelige priser på gitarstrengene, imotsetning til mine lokale forhandlere, så jeg kunne tenkt meg å kjøpt noen sett til akustisk og elektrisk gitar derfra :cool:

Hvis noen har erfaringer med andre forhandlere på nett som selger strenger er disse også gladlig mottatt :thumbup:

Lars ;)

Endret av Strat90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres flott ut! Tenker jeg skal bestille et par strenger der til uka..

Betalte du ved postoppkrav eller med kredittkort?

Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med stikker.no - usannsynlig fine priser og kjapp leveringstid (spes. siden strengesett som regel sendes som A-prioritet, som tar 1-2 dager ideelt sett). Jeg har aldri fått feilforsendelser heller.

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Nå har jeg også endelig fått bestilt noe derifra :)

Jeg bestilte to sett med strenger. 2 pk D'addario EXL110 strenger. Jeg bestilte rundt 21.00 Søndag kveld. I fem-tiden dagen etterpå fikk jeg opplysningen om at orderen er sendt som brev. På tirsdag formiddag var brevet med to pk strenger i postkassen, som bestilt :)

Prisen ble tilsammen rundt 120.- inkl. frakt, som er hva jeg ellers betaler for ett sett med samme strengene hos min lokale forhandler :yes:

Er meget fornøyd med denne nett-butikken og vil helt klart handle her videre :thumbup: Anbefales!

Lars ;)

Endret av Strat90
  • 4 uker senere...
Skrevet

Bestilte meg to pakker med D'Addario-strenger rundt kl 15.00 igår, og de lå i postkassa idag!

Utrolig rask levering, og billige priser. Definitivt det stedet hvor jeg kjøper strenger fra nå av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...