Gå til innhold

Trenger anime eller noe annet underholdning!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. ONE PIECE (!) Best av alt. Fighting, humor, drama, masse.

2. Hunter x Hunter. En del slossing etter hvert, og generelt underholdende.

3. Noein. Se noen episoder. Er egentlig ikke i noen av sjangrene dine, men er i alle fall veldig bra. For det meste drama og science fiction. Litt småslossing her og der, men ikke noe som gjør den til en fighteserie.

4. Monster. Se litt på den. Ekstremt bra etter hvert, bare at ting går litt tregt framover.

 

Aner ikke om du har sett disse før, men alle er nevnt i anbefalingstopicet, så se etter der for mer informasjon om seriene.

Endret av Synox
Lenke til kommentar
1. ONE PIECE (!) Best av alt. Fighting, humor, drama, masse.

2. Hunter x Hunter. En del slossing etter hvert, og generelt underholdende.

3. Noein. Se noen episoder. Er egentlig ikke i noen av sjangrene dine, men er i alle fall veldig bra. For det meste drama og science fiction. Litt småslossing her og der, men ikke noe som gjør den til en fighteserie.

4. Monster. Se litt på den. Ekstremt bra etter hvert, bare at ting går litt tregt framover.

 

Aner ikke om du har sett disse før, men alle er nevnt i anbefalingstopicet, så se etter der for mer informasjon om seriene.

8945784[/snapback]

 

Har sett 20 episoder av One Piece. Synes ikke det var så bra.

Har sett alt av Hunter X Hunter. Det var helt ok

Noein skal lastesned!

Så 5episoder av Monster. Jeg synes det gikk ganske treigt og at det var kjedelig handling. Får kanskje fortsette å se på det for å se om det blir bedre :)

Lenke til kommentar

Se mer av One Piece. Starten er dårligere tegnet og det meste er mye kjedeligere i de 20-30 første episodene enn i resten av serien. Se mer av Monster også. Det blir mye bedre, selv om storyen desverre går ganske tregt framover på visse steder.

D. Gray-man kan også anbefales. Slossing/horror/komedie. Ganske underholdende.

 

Men ja, last ned og se Noein først. Den er veldig bra.

Lenke til kommentar

Skal starte med å se One Piece. Renger med å ha bra med underholdning da framover :)

 

Har også begynt å digge en anime som heter Kenichi.

Veldig morsomt og sebar (altså lett å se på, sånn bra dagen derpå liksom :p)

Bra underholdning!

Endret av Zeelot
Lenke til kommentar
For å gjøre det litt lettere å bli anbefalt en anime så kan jeg si det sånn at viss jeg skulle anbefale anime til noen så ville jeg sagt slikt:

 

1. Naruto

2. Death Note

3. Golden Boy

4. Berserk

5. Claymore

8945440[/snapback]

 

Hva med å se Bleach? Om du liker Naruto vil du elske Bleach.

Lenke til kommentar

Åh nå kom jeg på en annen serie jeg har glemt å anbefale, Neon Genesis Evangelion.

Utrolig god serie!

Du kan velge mellom episode 25 og 26 eller end of evangelion filmene på slutten, jeg anbefaler at du ser filmene, de to episodene blir en WTF fest hvis du ikke ser filmene.

 

Og hvis de 24 først episodene blir for trege for deg, storyen utvikler seg ganske trengt i den største delen av serien, kan du se "death and rebirth" filmen som er en timeslang gjenfortelling, som har fått veldig god kritikk selv fra folk som ikke har sett original serien.

 

ps. nei, det er bare navnene som har noe med religion å gjøre ;)

 

dette er den andre animeen jeg så, og har den evige førsteplassen på lista mi.

Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...