Gå til innhold

En koder html+css, en annen php+mysql, funker?LØST


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja

8912044[/snapback]

...på samme måte som det er mulig at 3 forfattere skriver kvart sitt kapittel i ei bok.

 

For å få slikt bra bør du ta i bruk eit template-system, t.d xtemplate, og du bør ha litt system for å samarbeide, som t.d SVN eller git, og du bør ha litt kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Nei.. ...

 

Heller som noen lager omslaget, og en annen skriver innholdet.

 

Serverside kan skilles helt fra klientsiden.

 

Og na tenkte jeg pa at tradstarter mente selve sidedesignet.

8915053[/snapback]

 

Nå er det kanskje greit om den som lager omslaget og den som skriver innholdet snakker sammen, slik at det ikke oppstår kollisjoner?

 

Det er alltid lurt med kommunikasjon mellom designer/koder og utvikler, og helst bør sistnevnte være stødig nok på HTML/CSS til å kunne rette opp i småfeil og gjøre små modifikasjoner der det er nødvendig for å tilpasse ønsket serversideoppførsel. :)

Lenke til kommentar
Nei.. ...

 

Heller som noen lager omslaget, og en annen skriver innholdet.

 

Serverside kan skilles helt fra klientsiden.

 

Og na tenkte jeg pa at tradstarter mente selve sidedesignet.

8915053[/snapback]

 

Nå er det kanskje greit om den som lager omslaget og den som skriver innholdet snakker sammen, slik at det ikke oppstår kollisjoner?

 

Det er alltid lurt med kommunikasjon mellom designer/koder og utvikler, og helst bør sistnevnte være stødig nok på HTML/CSS til å kunne rette opp i småfeil og gjøre små modifikasjoner der det er nødvendig for å tilpasse ønsket serversideoppførsel. :)

8915284[/snapback]

 

 

Det blir ikke noe problem. Kommunikasjonen vil fungere helt fint, og serverside-koderen kan like mye html/css som html/css koderen:)

Lenke til kommentar
Nei.. ...

 

Heller som noen lager omslaget, og en annen skriver innholdet.

 

Serverside kan skilles helt fra klientsiden.

 

Og na tenkte jeg pa at tradstarter mente selve sidedesignet.

8915053[/snapback]

 

Nå er det kanskje greit om den som lager omslaget og den som skriver innholdet snakker sammen, slik at det ikke oppstår kollisjoner?

 

Det er alltid lurt med kommunikasjon mellom designer/koder og utvikler, og helst bør sistnevnte være stødig nok på HTML/CSS til å kunne rette opp i småfeil og gjøre små modifikasjoner der det er nødvendig for å tilpasse ønsket serversideoppførsel. :)

8915284[/snapback]

 

na tenkte jeg da pa det hele og det store. Ikke vaer sa pirkete da.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...