Gå til innhold

Jeg trenger hjelp med en funksjon på 3d studio max


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er helt ny når det gjelder 3d studio max 9, så jeg lette etter noen nybegynner tut's også kom jeg over denne, det gikk greit til når vi skulle begynne og velge annenhver poly nedrest på skaffet, jeg skjønner ikke hva han gjør for og dreie rundt skaffet på den måten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo den er på filmen men han bruker en annen layout så du ser det ikke godt. Men det er med den du beveger deg i rommet og knappen ved siden av (hånden) drar bildet opp, ned og til side, men du kan holde inne scrolle hjulet når du har trykket på sirkelen for og gjøre det samme uten om måtte tryke på hånden. :) Håper det ble mer oppklart, og prøv det i 3ds max.

Lenke til kommentar

nå må jeg netsen spørre deg, har du i det hele tatt sett filmen? jeg har sett gjennom den flere ganger, det kommer ingen sirkel, og arc rota blir ikke engang merket mens han gjør det, og viss du ser på filmen 2:00 - 2:10 så virker det som han bruker en slags click'n drag opplegg for og dreie seg rundr objektet

Lenke til kommentar

Ja jeg har sett filmen, men det handler ikke om at han gjør det sånn og sånn. Har du prøvd det jeg sa til deg ? Det er det eneste jeg bruker, det kan hende han har lagt til hurtigtaster da det er lurt for effektiv jobbing. :) Jeg ser at han har et eller annet opplegg men vet ikke hva han gjør, men metoden min skal funke like fint.

Endret av Revolution
Lenke til kommentar

Egentlig ikke, da jeg Aldri har fulført en tutorial! Pleier som regel og lage det jeg klarer av min egen fantasi og når jeg sitter fast ser jeg på en tutorial innenfor det jeg trenger og vite (f.eks på matrialer).

Er relativt nybegynner jeg, har noen får greier i denne tråden Første modell i 3d studio max. Hva har dere laget?

Endret av Revolution
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...