Gå til innhold

ati 2900xt artifacts


zulo

Anbefalte innlegg

Får slike rare polygoner/uteksturerte flater rundt om på skjermen. Det kommer og går og er i alle spill. Hva kan dette være?

 

Skjermkortet er sapphire ati hd 2900xt , vet de har sikkert dårlige drivere men, burde jeg vurdere å sende det tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du oppdatert drivern du nevner at de kansje har dårlig driver men ikke noe om driver update:P hehe

 

har du klokka kortet?

8906120[/snapback]

 

Hm har visst ikke sjekka om det er nye drivere jeg tenkte

vel at det var for nytt enda til at det hadde kommet nye drivere.

 

Har ikke overklokka, det er veldig varmt på rommet mitt nå om dagen også da..har ikke funnet noen måte å se tempen på kortet.

Lenke til kommentar
Får slike rare polygoner/uteksturerte flater rundt om på skjermen. Det kommer og går og er i alle spill. Hva kan dette være?

8905956[/snapback]

Høres faktisk ut som om det kan være en defekt på kortet ditt...

 

Hvor mange spill har du prøvd?

Lenke til kommentar
Får slike rare polygoner/uteksturerte flater rundt om på skjermen. Det kommer og går og er i alle spill. Hva kan dette være?

8905956[/snapback]

Høres faktisk ut som om det kan være en defekt på kortet ditt...

 

Hvor mange spill har du prøvd?

8907791[/snapback]

 

Hvor i everest ultimate kan jeg se temperaturen på skjermkortet?

Får opp tempen på cpu og harddiskene men ikke skjermkortet..

 

Pcn har nå også begynt å klikke når jeg ser på video. Plutselig blinker det hvite frames innimellom..og til slutt låser den seg. Desktopen ble også helt rar, så ut som det var bare 15 farger plutselig. ( nå har jeg oppdatert driveren forresten)

Lenke til kommentar

Dere glemte av en STOR sak her, det var et 2900xt kort det var snakk om her, hvis det ikke kommer "polygoner" o.l når du er i desktop så tror jeg at det for kortet ikke trekker så mye strøm, men når du skal se film eller spille så vill det trekke den strømmen den måtte trenge poenget mitt er hva om det er PSU ?

Lenke til kommentar
Dere glemte av en STOR sak her, det var et 2900xt kort det var snakk om her, hvis det ikke kommer "polygoner" o.l når du er i desktop så tror jeg at det for kortet ikke trekker så mye strøm, men når du skal se film eller spille så vill det trekke den strømmen den måtte trenge poenget mitt er hva om det er PSU ?

8936130[/snapback]

 

Men mist 500w er bra nok.. ja, men det har problemer med videospilling også.. f.eks på youtube eller i en vanlig mediaspiller begynner det plutselig å blinke hvite frames eller noen ganger låser maskinen seg. Og når dette skjer så ble også en gang desktopen helt rar, så ut som det var bare 16 farger på desktopen plutselig..

Endret av zulo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...