Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

It's gonna be fucking great.

Jeg kan ikke vente til den dagen Ps3en min blir fora med en fersk GTA IV-plate. Og spiser den med et smil om munnen! :D

Skrevet

Hah RockStar skal visst belønne de 10 første som fullfører spillet 100% med en nøkkel til "byen". Dette her kommer til å ende opp med at noen kommer til å falle om mens de spiller, er jeg redd for. :D

Skrevet (endret)
Var det bare hos meg at det småhakket litt av og til? Som for eksempel da han kjørte bilen over brua og inn i den politisperra? Men konge trailer forresten, dene traileren gjorde i alle fall ikke at jeg fikk mindre lyst på spillet.

edit: leif

Joa, det er litt småhakking iblandt. Er absolutt merkbart. Men det er utrolig mye bedre nå enn det var! De første trailerne hakket mye mer.

edit:

Rå trailer forresten. Gleder meg til release! (Bare et problem: Jeg venter på en PC-versjon :p)

Endret av nils2911
Skrevet
Var det bare hos meg at det småhakket litt av og til? Som for eksempel da han kjørte bilen over brua og inn i den politisperra? Men konge trailer forresten, dene traileren gjorde i alle fall ikke at jeg fikk mindre lyst på spillet.

edit: leif

Joa, det er litt småhakking iblandt. Er absolutt merkbart. Men det er utrolig mye bedre nå enn det var! De første trailerne hakket mye mer.

edit:

Rå trailer forresten. Gleder meg til release! (Bare et problem: Jeg venter på en PC-versjon :p)

PC versjona har jeg også sinnsykt lyst på, men vi får nok smøre oss med litt tålmodighet, får håpe den kommer i 2009 kanskje?

Skrevet

Hva skal man med PC-versjonen? GTA i full HD på en smooth skjerm motorisert av en sexy PS3 kan jo umulig slås av et skittent ATI Radeon 9700 på en stusselig 17". *fnis*

Skrevet
Hva skal man med PC-versjonen? GTA i full HD på en smooth skjerm motorisert av en sexy PS3 kan jo umulig slås av et skittent ATI Radeon 9700 på en stusselig 17". *fnis*

MODDE! :D

Jeg for min del skal ha GTA4 på release dagen til 360, og skal også ha det på PC for å bruke modde mulighetene!

Skrevet

Hva med en GeForce 8800GTX på en 30'' i 2560x1600? Burde være holdbart det :cool:

Skrevet

Så spørs det jo da, om du ikke kunne brukt de pengene du brukte på det, på en Ps3 og en fin TV i stedet ;)

Skrevet

Tja. Spørs selvfølgelig på maskinvaren man har. Tror du virkelig alle har Radeon 9700 og 17'' skjerm? :p

Mus og tastatur er for meg et must i GTA. Tviler forresten på at GTA IV kommer til å kjøre i full HD, men har ingen kilder på dette. Noen som vet?

Skrevet
Så spørs det jo da, om du ikke kunne brukt de pengene du brukte på det, på en Ps3 og en fin TV i stedet ;)

Kunne og har det i tillegg, bare prøvde å få fram poenget at man kan kose seg med GTA 4 på en PC også uten problemer, men selvfølgelig er det bedre å sitte i sofaen med en 40'' foran seg i dette tilfellet! :D

Skrevet
Det går an å kose seg med GTA uansett om man hadde spilt det på Amiga eller Ps3 ;)

Helt enig! Tror vi ville fått litt mye lagg på en Amiga men, point taken! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...