Gå til innhold

Forbruksoversikt med IPEA-abonnement?


Anbefalte innlegg

SIM-kort for IPEA-abonnementet mitt ankom Fredag, hentet ut i dag.

 

Forsøkte å finne svar på IPEA's sider, men enten er jeg blind eller så har de publisert LITEN eller ingen informasjon utenom priser og "bestillingsinformasjon" på sidene sine..

 

 

Finnes det noen tilrettelagt funksjon for IPEA-kunder og sjekke forbruk av gratisminuttene og SMS'ene ? Tenker noe alà NetCom's *150# for å sjekke saldo hvor man f.eks får dette som svar fra IPEA: "Månedsforbruk gratisminutter og sms. Benyttede minutter: XX av YY minutter og XX av YY sms'er"

 

 

og et lite sidespørsmål, som kanskje krysser litt med tråden under men jeg prøver meg:

 

Ref. når jeg mottok SIM-kortet; Burde ikke dette vært klargjort for pålogging av GSMnettet nå? Får bare beskjed om "Ingen tilgang" når jeg forsøker å logge telefonen på. Har også forsøkt manuell leverandørsøk og testet N NetCom GSM, N N03 (??) samt N Telenor - "Ikke tilgang" :+

 

Edit: 10-12 Leif'er hadde dukket opp uten invitasjon - Kastet de ut;)

Endret av Christian Stenbakken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det noen tilrettelagt funksjon for IPEA-kunder og sjekke forbruk av gratisminuttene og SMS'ene ? Tenker noe alà NetCom's *150# for å sjekke saldo hvor man f.eks får dette som svar fra IPEA: "Månedsforbruk gratisminutter og sms. Benyttede minutter: XX av YY minutter og XX av YY sms'er"

 

 

Når du logger deg på min side hos IPEA står følgende informasjon:

 

"Velkommen til det som snart vil fremstå som "dinside" med opplysninger om følgende:

 

Ditt forbruk på mobiltelefoni og/eller bredbåndstelefoni.

Oversikt over betalte og ubetalte faktura.

Mulighet for selv å oppdatere din adresseinformasjon.

Ved å klikke på lenkene under kan du se eksempler på hvordan tilbudet på "MinSide" vil se ut: "

 

Det du (og jeg) ønsker er med andre ord ikke tilgjengelig (promiseware). Det er ikke noe som helst innhold på minside enda. Bare lenke til Netcom sitt WAP/MMS oppsett.

 

Jeg nuller ut statistikken på min telefon den 1. i måneden for å holde oversikt, men det hadde vært bedre med en slik tjeneste på nettet.

Lenke til kommentar
"[email protected]" to me  Jun 21 (4 days ago)

 

God formiddag Christian !

 

Takker for din henvendelse !

 

Saldo på abonnementet er for øyeblikket ikke mulig å sjekke. Det er

meningen at dette skal bli mulig med "min side".

 

Vi på kundeservice kan heller ikke se dette.

 

Det er et system som vil bli operativt i løpett av sommeren.

 

Derfor er eneste mulighet å bruke tellerne på din mobil.

 

Skulle det være noe mer er det bare å ta kontakt med kundeservice.

 

 

 

Dette høres heller tvilsomt ut - at selv ikke kundeservice kan se slikt; INGEN mulighet til å se det slik denne representanten sier..

 

Men men, tror ikke jeg dør;)

 

OT & Edit: Noen burde kanskje lure de ansatte på IPEA hvordan man skrive mer profesjonelle besvarelser per skriftlig :hmm::tease:

Endret av Christian Stenbakken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...