Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor svarer han ikke på smsen..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alder har egentlig ingenting å si her :)

8900323[/snapback]

Hvis det er..

Hun: 14

Han: 14

Hun: 17

Han: 17/18

Så er det en stor forskjell jo :)

Skrevet

Føler at å sende haugevis med SMS'er er noe den yngre garde holder på med. Er ikke noe stor tilhenger av SMS'er selv. Er det noe jeg vil, så ringer jeg. Sende SMS'er når man egentlig ikke har noe fornuftig å si har jeg aldri skjønt meg på.

Skrevet
Føler at å sende haugevis med SMS'er er noe den yngre garde holder på med. Er ikke noe stor tilhenger av SMS'er selv. Er det noe jeg vil, så ringer jeg. Sende SMS'er når man egentlig ikke har noe fornuftig å si har jeg aldri skjønt meg på.

8900773[/snapback]

Kanskje hun hadde noe hun ville si? Noe som var for mye til å holde inne, men for lite til å tas på telefon.

Men så lenge mottakeren ikke har noe å si, stopper det som kjent opp :p

Det virker som han ikke er så interessert. Kanskje vente og se om han tar kontakt?

Skrevet

Vel, hvis det er sånn at det er du som _alltid_ sender melding til han først, så er nok ikke han like interessert som det du er, dessverre..

Du kan jo forestille deg at du blir plassert i en tilsvarende situasjon.. Hvis du får meldinger av noen du liker, så svarer du gjerne.. Hvis du får meldinger av noen du ikke er forelska i, så svarer du gjerne, men hvis dette fortsetter lenge, med masse meldinger, så gidder man gjerne ikke fortsette å svare..

Hvis derimot begge liker hverandre, så sender vel begge meldinger til hverandre? :)

- enkelt sett.. Uansett er det om noen svarer på sms en håpløs måte å finne ut sånt på.. Fører bare til unødvendig bekymring..

Hvis du lurer på hva han mener, så be han med ut på date, da vel? ;)

Skrevet
Vel, hvis det er sånn at det er du som _alltid_ sender melding til han først, så er nok ikke han like interessert som det du er, dessverre..

8900981[/snapback]

Eller! Så er han av typen som hater sms? ;)

Skrevet

8900981[/snapback]

Eller! Så er han av typen som hater sms? ;)

8901005[/snapback]

Jo, det er jo sant.. ;)

Men jeg regner med at hvis du er interessert, så svarer du gjerne selv om du hater sms, eller ihvertfall prøver å si ifra at du misliker sms, og heller tar initiativet til en date eller noe annet sånt? ;) Virker jo ikke som om de er spesielt trygge på hverandre enda, siden hun har dette problemet...

Skrevet (endret)

Men, akkuratt der skrev du om åpnings-smsen, og derfor er det relevant at han kanskje ikke sender sms til folk. At han ikke svarer er litt spessielt.

Med mindre han ha mistet mobile eller lignende, som enkelte andre her.

Endret av Lord-Myrrah
Skrevet

Hvorfor skal dette alltid være en kamp for gutter? Jeg skjønner det ikke. Er det så mye av han å forlange at du tar kontakt?

Personlig er jeg veldig ikke fan av slike western vesjoner av en flørt. Der man nermest må jage ned hverandre.

Skrevet

Jeg i vertfall er ikke vant til å få så mange mld... så jeg glemer tilstadighet å skrive tilbake :(

Men de gangene jeg får av ei jeg liker litt svarer jeg nesten før jeg får mld xD

Skrevet
Nei, nå skal jeg vente til han tar kontakt igjen...

8901925[/snapback]

Om han svarer eller ikke svarer på en SMS er ikke noe svar på om han liker eller ikke liker deg. Ta opp telefonen og ring fyren hvis du virkelig er interessert. Faen heller, kanskje han bare er litt feig? Du burde definitivt forsyne deg av det du vil ha, hvis ikke så risikerer du at en litt mer frempå jente snapper han foran trynet på deg! Ikke vent på at treigingen skal ta kontakt med deg, det kommer du sannsynligvis til å angre på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...